آموزش ساخت حساب پی پال + روش‌های ساخت رایگان اکانت Paypal


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

پیشرفت روزافزون تکنولوژی، افراد را به سمت زندگی راحت‌تر سوق می‌دهد. به‌عنوان مثال در دنیای امروز، اکثر آدم‌ها ترجیح می‌دهند به‌صورت اینترنتی خرید کنند. سرویس‌های مختلفی برای انجام خریدهای اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از این سرویس‌ها سیستم پرداخت آنلاین پی پال است که به‌عنوان یک واسطه بین کاربر و بانک عمل می‌کند.

 مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

برای استفاده از این سیستم علاوه بر ساخت اکانت، نیاز به یک حساب و یا کارت‌بانکی دارید تا با اتصال به‌حساب پی پال پرداخت‌های آنلاین خود را انجام بدهید. در مقاله پیش‌ رو قصد داریم به آموزش ساخت حساب پی پال بپردازیم. اگر شما هم مایل هستید با روش‌های ساخت رایگان اکانت PayPal آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

حساب پی پال چیست؟

همان‌طور که گفته شد، حساب پی پال به‌عنوان یک واسطه بین شما و بانک عمل می‌کند. زمانی که تراکنش از طریق حساب پی پال انجام می‌شود، فروشنده باید هزینه PayPal ‌را پرداخت کند. به بیان دیگر در این روش پرداخت، خریدار مجبور به پرداخت کارمزد نیست و آن را فروشنده پرداخت می‌کند.

حساب پی پال چیست؟

البته در نظر داشته باشید که حساب پی پال یک حساب بانکی نیست و فقط یک پلتفرم پرداخت با وب‌سایت است که امکان پرداخت آنلاین پول را بین فروشنده و خریدار فراهم می‌آورد. برای پرداخت وجوه از طریق حساب پی پال کاربران باید هویت خود را اثبات کنند. این پلتفرم کارت‌های اعتباری و نقدی را با نام پی پال در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اهمیت استفاده از پی پال در چیست؟

استفاده از حساب پی پال سطح امنیت شما را در خریدهای آنلاین افزایش داده و از کلاهبرداری جلوگیری می‌کند. گاهی اوقات ممکن است خریدی را به‌صورت اینترنتی انجام دهید و و کلاهبرداری باشد؛ در این شرایط حساب پی پال به شما کمک می‌کند تا پول خود را بازگردانید. اطلاعات بانک کارت شما یک‌بار هنگام ساخت حساب پی پال ثبت شده و دیگر نیازی نیست هر بار اطلاعات کارت‌بانکی خود به‌صورت آنلاین ثبت کنید. اطلاعات کارت‌بانکی و حساب شما از طریق پی پال رمزنگاری شده و کاملاً ایمن نگهداری می‌شوند. به‌این‌ترتیب دغدغه هک‌شدن حساب و کارت‌بانکی را نخواهید داشت. علاوه بر امنیت بالا، استفاده از حساب پی پال کمک می‌کند تا کاربران بتوانند تنها با یک کلیک به سراسر جهان پول ارسال کنند.

اهمیت استفاده از پی پال در چیست؟

مهم‌ترین ویژگی پی پال این است که افراد می‌توانند امنیت و سرعت بالا در نقل‌ و انتقال پول را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه عضویت در اختیار داشته باشند. آخرین نکته که احتمالاً افراد را ترغیب به ساخت حساب پی پال می‌کند، استفاده از تخفیف‌هایی است که از طریق پی پال در اختیارشان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال از طریق وب‌سایت پی پال می‌توانند آخرین تخفیفات ویژه‌ی شرکت‌های بزرگی مانند نایک، HP را مشاهده کنند.

چه کسانی از پی پال استفاده می‌کنند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم همه می‌توانند اقدام به ساخت حساب پی پال برای پرداخت‌های آنلاین خود بکنند. پلتفرم پی پال حدود 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا و 29 میلیون حساب تجاری دارد. تمامی افراد در سراسر جهان به راحتی می تواند وارد پلتفرم پی پال شده و اکانت PayPal بسازند.

انواع حساب پی پال

سرویس پلتفرم پی پال به دو صورت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

1. سرویس شخصی
2. سرویس تجاری

افراد عادی با ساخت اکانت PayPal می‌توانند خریدهای آنلاین و نقل و انتقال پول را در سراسر جهان انجام دهند. پس از اتصال حساب بانکی به اکانت پی پال می‌توانید تاریخچه‌ای از پرداخت‌های خود را مشاهده و آن‌ها را مدیریت کنید. کسب و کارهای مختلف نیز با ایجاد حساب تجاری این امکان را به خریدارها می دهند که از سرویس پرداخت پی پال استفاده کنند.

آموزش ساخت حساب پی پال

ساخت اکانت PayPal در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که درمورد استفاده از سرویس‌های مختلف وجود دارد غیرممکن نیست اما تاحدودی دشوار است. برای انجام این کار شما باید از یک IP به جز IP ایران استفاده کنید. اگر پی پال IP‌ ایران را شناسایی کند، حساب کاربری شما را شناسایی و بلاک می‌کند. برای ساخت حساب پی پال می‌توانید اپلیکیشن موبایل را دانلود کرده یا وارد سایت پی پال شوید. در ادامه می‌توانید آموزش ساختن حساب پی پال را به‌صورت مرحله به مرحله دنبال کنید.

ساخت حساب پی پال از طریق سایت

برای ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان در ایران می توانید وارد سایت www.PayPal.com شوید و در ادامه مراحل زیر را طی کنید.

1. روی گزینه Sign Up For Free (ثبت نام رایگان) کلی کنید.
2. Personal Account را انتخاب کنید
3. شماره را وارد و تایید کنید.
4. ایمیل خود را ثبت کرده و یک رمز عبور انتخاب کنید.
5. فرم آدرس و مشخصات را پر کنید.
6. کارت و حساب بانکی خود را به اکانت PayPal وصل کنید.
7. درنهایت آدرس ایمیل خود را با پی پال تایید کنید.

آموزش ساخت حساب پی پال

در انتها حساب بانکی خود را به حساب پی پال وصل کنید. البته امکان لینک کردن حساب بانک های ایرانی وجود ندارد. به همین منظور لازم است تا مشخصات حساب بانکی خارج از کشور را وارد نمایید. البته هر یک از مشخصات شما مانند نام کشور، پیش شماره، نام شهر، نام دانشگاه ممکن است منجر به بسته و یا محدود شدن حساب پی پال شما شود.

ساخت اکانت PayPal بدون شماره

در ابتدا لازم است که بگوییم امکان ساخت اکانت PayPal بدون شماره وجود ندارد. منظور از ساخت حساب پی پال بدون شماره این است که از شماره تلفن‌های مجازی ( مانند شماره مجازی گوگل ) به جای شماره واقعی استفاده کنید. همانطور که پیشتر هم ذکر شد، در ایران امکان استفاده از حساب پی پال وجود ندارد و با محدودیت‌هایی همراه است. به همین دلیل نمی‌توان شماره تلفن ایران را برای ساخت اکانت PayPal ثبت کرد.

تایید حساب پی پال

معمولاً اعتبار و امنیت اکانت‌هایی که در فضای مجازی ساخته می‌شوند، با تأیید و وریفای شدن از طرف پلتفرم سازنده افزایش پیدا می‌کند. حساب‌های پی پال هم از این قاعده مستثنی نیستند. به این ترتیب اگر در پلتفرم PayPal حساب ایجاد کردید، می‌توانید آن را وریفای کرده و علاوه بر مزایای گفته شده، محدودیت برداشت 500 دلار در ماه را نیز حذف کنید.

مزایای وریفای کردن حساب پی پال

ساخت حساب پی پال و استفاده از این پلتفرم، مزایایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که پرداخت وجه و خریدهای آنلاین شما را به میزان چشمگیری آسان و سریع می‌کند. به این ترتیب از کلاهبرداری های اینترنتی در امان خواهید بود و در زمان خود برای انجام تراکنش ها صرفه جویی خواهید کرد.

مزایای وریفای کردن حساب پی پال

در ادامه به برخی از مزیت‌های استفاده از پی پال اشاره می‌کنیم.
1. پس از وریفای کردن اکانت پی پال می‌توانید از این حساب به حساب بانکی خود پول انتقال دهید.
2. پس از وریفای کردن حساب PayPal ‌این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید مبلغی بیش از موجودی اولیه خود در حساب پی پال را ارسال کنید.
3. امنیت حساب شما افزایش پیدا می کند.

آموزش وریفای اکانت پی پال

برای تایید حساب پی پال می توانید مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا حساب یا کارت بانکی خود را به حساب پی پال وصل کنید.
2. هویت خود را با تایید کنید.
3. بانک خود را انتخاب کنید، ار در لیست نام بانک ها نیست آن را در نوار بالای صفحه جستجو کنید.
4. کارت بانکی را نیز از طریق بانک صادرکننده انتخاب کنید و یا به صورت دستی در قسمت Debit یا کارت اعتباری را وارد کنید.
5. تراکنش های بانکی خود را برای پو سپرده از پی پال بررسی کنید. ظرف سه رو کاری پس از افزودن اطلاعات حساب بانی شما، پی پال دو واریز کوچک به حساب شما انجام می دهد که باید از این سپرده های کوچک برای تکمیل تایید حساب کاربری استفاده کنید.
6. تایید را با استفاده از آن دو سپرده کامل کنید
7. وارد پی پال شده و روی گزینه Wallet کلیک کنید.
8. گزینه اطلاعات بانکی خود را انتخاب کرده و روی «وصل کردن بانک به روش دیگر» ضربه بزنید.
9. مبلغ دقیق دو سپرده کوچک را وارد کنید.
10. روی ارسال ضربه بزنید.
11. پس از انجام این مراحل باید حدود دو الی سه روز منتظر تایید حساب پی پال باشید. اگر بیشتر از این مدت طول کشید، با پشتیبانی پی پال تماس بگیرید.

سخن آخر

پلتفرم پی پال این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند در فضای آنلاین با خیالی آسوده خریدهای خود را انجام دهند و یا مبلغی را برای دیگران در سراسر جهان ارسال کنند. این پلتفرم امنیت خرید و فروش آنلاین را بالا برده و درصورتی که فروشنده کالای درست را برای شما ارسال نکند، مبلغی را که پرداخت کرده‌اید به شما عودت می‌دهد. شما می‌توانید با یرفای اکانت PayPal امنیت حساب خود را ارتقا داده و اعتبار حساب خود را افزایش دهید.

البته برای ساخت حساب پی پال در ایران نمی توانید از شماره تلفن با پیش شماره ایران استفاده کنید. برخی اطلاعات مانند شهر محل سکونت و شماره تلفن با پیش‌شماره ایران می‌تواند منجر به مسدود شدن حساب پی پال و در مواردی پاک شدن آن شود. بنابراین بهتر است با کمک شماره‌های مجازی اقدام به ساخت اکانت پی پال کنید.

سوالات متداول

پی پال چیست؟

پی پال یک پلتفرم آنلاین پرداخت است که به عنوان واسطه بین بانک و کاربر عمل می کند. می توان از طریق پی پال تراکنش های خرید اینترنتی را انجام داد و یا به حساب دیگران در سراسر دنیا پول واریز کرد.

آیا امکان ساخت اکانت پی پال در ایران وجود دارد؟

با وجود برخی محدودیت ها در ساخت اکانت پی پال در ایران، می توان اکانت پی پال ساخت. برای انجام این کار نیاز است تا از شماره های تماس خارج از ایران و یا شماره های مجازی استفاده کنید و از آدرس های ایران برای احراز هویت استفاده نکنید.

انواع حساب پی پال کدام است؟

دو نوع حساب پی پال وجود دارد. حساب شخصی و حساب تجاری. حساب شخصی برای استفاده افراد عادی مناسب است و حساب تجاری برای کسب و کارهای مختلف.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.