بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب 2023


مهزاد اباذری
نظرات 0
content-main-img
بهترین اسپیکرها کمک می‌کنند تا بتوانید تجربه شنیداری دلنشینی از موسیقی داشته باشید و هر زمان مایل بودید موسیقی را در زندگی خود جاری کنید.

برای داشتن تجربه‌ای دلنشین از شنیدن موسیقی، باید به دنبال خرید اسپیکری قوی و باکیفیت باشید. یک اسپیکر خوب کمک می‌کند تا صدا را به دلخواه تنظیم کرده و با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این محصولات در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و با توجه به بازه قیمتی که دارند، از کیفیت‌های مختلفی نیز برخوردارند.

البته برخی بلندگوها علی‌رغم داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارند. این محصولات می‌توانند به خوبی نیاز شما را برای پخش موسیقی با کیفیتی مطلوب برطرف کرده و در موقعیت‌های مختلف شما را همراهی کنند.

لیست قیمت روز اسپیکر

درحال حاضر انواع مختلفی از اسپیکر با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است که پیشنهاد می‌شود با توجه به نیاز کاربری و بودجه‌ی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به بررسی بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳ می‌پردازیم تا بتوانید تجربه مطلوبی از خرید این محصول پرطرفدار داشته باشید.

معرفی اسپیکر خوب با قیمت مناسب

فاکتورهای مختلفی در خرید یک اسپیکر خوب و باکیفیت دخیل هستند. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک بلندگوی مناسب برای برگزاری میهمانی تهیه کنید، باید به یک سری نکات توجه کنید و برای خرید محصولی مناسب منزل، باید فاکتورهای دیگری را در نظر بگیرید. در این بخش چند محصول با قیمت مناسب را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف برای پخش موسیقی از آن‌ها استفاده کنید.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Clip 4

یکی از بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳، مدل Clip 4 از برند جی بی ال است که از کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای برخوردار است. توان خروجی این محصول ۵ وات است که به بالا بودن کیفیت صدا کمک فراوانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Clip 4، پخش دقیق جزئیات موسیقی است.

در کنار قدرت پخش موسیقی و جزئیات دقیق آن، باتری بادوام نیز یکی دیگر از نقاط قوت این اسپیکر است که باعث می‌شود در دسته‌بندی بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳ قرار بگیرد. این باتری حدود ۱۰ ساعت شارژدهی دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، به نوای موسیقی گوش فرا دهید.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Clip 4

برای شارژ مجدد نیز به حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارید که با استفاده از درگاه USB-C و کابل شارژ درون جعبه، می‌توانید آن را دوباره شارژ کنید. اتصال این محصول به صورت بی‌سیم و با کمک بلوتوث نسخه ۵.۱ انجام می‌شود که اتصال بادوامی را ایجاد می‌کند. این اسپیکر به دلیل وزن کم، ابعاد مناسب و قابلیت بی سیم بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل دارند در فضاهایی مثل جنگل و یا کنار دریا به صدای موسیقی گوش دهند.

این محصول دارای استاندارد IPX7‌ است که نشان از مقاومت بالای آن در برابر آب و گرد و غبار را دارد. بنابراین اگر در معرض بارش باران یا رطوبت و گرد و غبار قرار بگیرد، با مشکل مواجه نخواهد شد. وزن این بلندگوی کوچک و ظریف، حدود ۲۳۹ گرم است که برای یک اسپیکر قابل حمل کاملا مناسب و معقول است.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Go Essential

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳، بلندگوی قابل حمل جی بی ال مدل Go Essential است. این بلندگو با توجه به طراحی خاصی که دارد به دو صورت روی سطوح قرار می‌گیرد؛ هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده. در قسمت کنار این محصول چند دکمه قرار دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها پخش موسیقی و اتصال آن به بلوتوث را کنترل کنید.

بلندگوی Go Essential با توجه به وزن کم ۱۷۷ گرمی و ابعاد کوچک و ظریف، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به گردش و مسافرت علاقه دارند. این محصول نیز به استاندارد IPX7 مجهز است و به این ترتیب می‌توانید از مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار آسوده خاطر باشید. این اسپیکر از بلوتوث نسخه ۴.۲ پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید به گوشی و لپ تاپ متصل شده و به صدای موسیقی گوش دهید.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل  Go Essential

بُرد این محصول تا حدود ده متر از گوشی و لپ تاپ است که بدون قطع و وصل شدن، یک اتصال بادوام را ایجاد می‌کند. اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Go Essential با داشتن باتری بادوام قادر است تا حدود ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد و موسیقی پخش کند.

برای شارژ مجدد نیز با صرف حدود ۲.۵ ساعت و با استفاده از کابل USB می‌توانید دوباره آن را شارژ کنید. توان خروجی این محصول ۳.۱ وات است که این امکان را فراهم می‌آورد تا صدای موزیک با کیفیت بالایی پخش شود.

اسپیکر قابل حمل switch مدل WS-7

در ادامه معرفی بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳ به یکی دیگر از بلندگوهای قابل حمل و پرقدرت می‌رسیم. این محصول علی‌رغم داشتن ظاهری ظریف و کوچک، صدایی واضح و پرقدرت پخش می‌کند. توان خروجی آن ۲۰ وات و بلندی صدای آن نیز ۷۵ دسیبل است که کمک می‌کنند تا صدا را به صورت ۳۶۰ درجه با کیفیت بالا و قابل قبول پخش کند.

اسپیکر قابل حمل switch مدل WS-7

این محصول نیز به استاندارد IPX7 مجهز است و به این ترتیب با داشتن مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، آسیبی نخواهد دید. شما می‌توانید آن را در فضای باز مانند جنگل و ساحل قرار دهید و نگران بارش باران نباشید. اسپیکر قابل حمل Switch، از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی موبایل و یا لپ تاپ و تبلت وصل می‌شود و تا حدود ده متر را نیز پوشش می‌دهد.

باتری لیتیومی اسپیکر سوئیچ مدل WS-7 دارای ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که بین ۵ تا ۱۴ ساعت امکان شارژدهی دارد. البته در نظر داشته باشید که این میزان شارژدهی به میزان استفاده شما و مدت زمان گوش دادن به موسیقی نیز بستگی دارد.

طراحی این محصول به صورت دو تکه است و دارای میکروفون داخلی است. شما می‌توانید با استفاده از میکروفون داخلی و بدون نیاز به گوشی موبایل، تماس برقرار کنید.

اسپیکر قابل حمل شیائومی Mi Compact 2 مدل MDZ-28-DI

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳، مدل بلوتوثی سری ۲ شیائومی مدل MDZ-28-DI است. این محصول سبک و کم‌وزن ظاهری ظریف دارد که به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید و حتی در جیب خود قرار دهید. این بلندگوی استوانه‌ای و کوچک، سطحی مشبک دارد که صدای موسیقی از آن ناحیه پخش می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی سری ۲ شیائومی مدل MDZ-28-DI یک بند محکم و قوی دارد که کمک می‌کند بلندگو را به کوله‌پشتی، لباس یا دسته دوچرخه خود وصل کنید. وزن این اسپیکر حدود ۵۲ گرم است و با داشتن بدنه پلاستیکی در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاوم است.

اسپیکر قابل حمل شیائومی Mi Compact 2 مدل  MDZ-28-DI

این محصول نیز مانند اسپیکرهای قبلی که معرفی کردیم به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث نسخه ۴.۲ به گوشی موبایل و یا لپ تاپ وصل می‌شود. باتری اسپیکر شیائومی ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است و اگر با ولوم ۸۰ درصد به صدای موسیقی گوش دهید، تا حدود ۶ ساعت شارژدهی دارد.

شاید با دیدن ظاهر ظریف این بلندگو تصور کنید که صدای ضعیفی از آن پخش می‌شود و کیفیت چندانی ندارد؛ اما این تصور اشتباه است. شیائومی Mi Compact 2 دارای کیفیت پخش موسیقی مناسب و مطلوبی است و می‌تواند صداها را با وضوح بالا و تفکیک شده برای شما پخش کند.

این محصول نیز درون خود میکروفونی دارد که می‌توان از طریق آن تماس تلفنی برقرار کرد. اسپیکر قابل حمل Mi Compact 2 مدل MDZ-28-DI به باتری لیتیوم‌یونی ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که تا حدود ۶ ساعت قابلیت شارژدهی دارد.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6 نیز یکی از بهترین گزینه‌های قیمت مناسب است که موسیقی را با کیفیت بالا و وضوح بسیار عالی پخش می‌کند. وزن این محصول برخلاف مدل‌های قبلی کمی سنگین‌تر و حدود ۵۵۰ گرم است. با این حال به راحتی می‌توان آن بدون هیچ مشکلی را حمل کرد.

اتصال این بلندگو نیز بدون سیم و از طریق بلوتوث نسخه ۵.۱ انجام می‌شود. توان خروجی ۳۰ وات این محصول کمک می‌کند تا موسیقی با کیفیت و قدرت فوق‌العاده پخش شود.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

شما می‌توانید این بلندگو را با خود به فضای باز ببرید و به دلیل داشتن استاندارد IPX7 نیازی نیست بابت مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار نگرانی داشته باشید. جنس بدنه این محصو از پلاستیک فشرده است و در برابر ضربه و خط و خش از مقاومت کافی برخوردار است.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6 با داشتن باتری لیتیوم یونی ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این امکان را فراهم می‌کند تا حدود ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. برای شارژ مجدد آن نیز به حدود ۲.۵ ساعت زمان نیاز دارید.

سخن آخر

انواع مختلف اسپیکر با قیمت‌های متنوع در بازار موجود است که می‌توانید هریک از آن‌ها را با توجه به نیاز کاربری و بودجه خود انتخاب و خریداری کنید. بلندگوهای بی سیم و بلوتوثی کمک می‌کنند تا بتوانید آن‌ها را به راحتی به هر جا که مایل بودید حمل کرده و به صدای موسیقی گوش دهید. برخی از این محصولات پخش صدای قدرتمندی دارند و جزئیات صدا را به صورت تفکیک شده و واضح پخش می‌کنند.

به عنوان مثال اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6 و اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Go Essential از بهترین بلندگوهای موجود در بازار هستند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی کالاتیک با قیمت مناسب خریداری کنید.

سوالات متداول

گواهینامه IPX چیست؟

گواهینامه IPX نشان‌دهنده میزان مقاومت بلندگو در برابر آب و گرد و غبار است. گواهینامه IPX7‌ به این معنا است که اسپیکر در برابر گرد و غبار و تا عمق یک متر و به مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

اسپیکر جیبی با قیمت مناسب کدام است؟

شیائومی Mi Compact 2 مدل MDZ-28-DI را می‌توانید به راحتی در جیب خودد قرار داده و جا به جا کنید. این محصول  قیمت مناسبی دارد و به نسبت مبلغی که پرداخت می‌کنید محصول باکیفیتی را دریافت می‌کنید.

بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳ را از کجا بخرم؟

شما می‌توانید بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب ۲۰۲۳ را از فروشگاه اینترنتی کالاتیک خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.