بهترین فیلم های مناسب شب یلدا


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اگر می‌خواهید شب یلدای خود را با تماشای فیلم‌های هیجان‌انگیز و جذاب در کنار خانواده خود سپری کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب انواع فیلم‌های خارجی، ایرانی و انیمیشن را به شما معرفی می‌کنیم تا مطابق سلیقه خود فیلمی را انتخاب کرده و همراه خانواده به تماشای آن بنشینید.

شب یلدا یکی از شب‌های مهم در فرهنگ ایرانیان است که افراد در آن شب دور هم جمع شده و آن را جشن می‌گیرند. در این شب باشکوه خانواده‌ها شب خود را با خوردن تنقلات و میوه‌های متنوع، حافظ خوانی، بازی و تماشای فیلم و سریال سپری می‌کنند.

برای تماشای فیلم در شب یلدا ژانر به‌خصوصی تعیین نشده است، اما اکثر افراد ترجیح می‌دهند که این شب طولانی را با تماشای فیلم های کمدی به صبح برسانند. در این مقاله چند نمونه از بهترین فیلم های شب یلدا را معرفی می‌کنیم تا به دلخواه خود مواردی را انتخاب کرده و در این شب به یادماندنی تماشا کنید.

بهترین فیلم های شب یلدا: ایرانی

اگر از طرفداران پروپاقرص فیلم‌های ایرانی هستید و دوست دارید در شب یلدا به تماشای فیلم ایرانی بنشینید، پیشنهاد می‌کنیم از بین بهترین فیلم های شب یلدا که در قسمت زیر معرفی می‌کنیم، فیلمی را انتخاب نموده و در کنار خانواده از تماشای آن لذت ببرید.

فیلم انفرادی

انفرادی یک فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود اطیابی است که در ژانر کمدی در سال ۱۳۹۸ ساخته شد. داستان این فیلم که اخیرا روی پرده‌های سینمای کشور به اکران رسیده است، در مورد سه دوست است که برای پرداخت بدهی‌هایشان به انجام کارهای خلاف روی می‌آورند.

خلاصه داستان به این صورت است که مردی به نام امیرخان (مهدی هاشمی) بدهی سنگینی دارد که برای پرداخت آن تصمیم می‌گیرد به همراه دوستان دوران جوانی خود دست به سرقت بزند.

فیلم ایرانی انفرادی

از سرقت ماشین گرفته تا سرقت عتیقه و سرقت‌های بزرگتر که آنها را وارد ماجراهایی جالب کرده و اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، شکیب شجره، امید روحانی و… در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم دینامیت

دینامیت یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ است که با تماشای آن در شب یلدا می‌توانید لحظاتی شاد را در کنار خانواده خود سپری کنید. این فیلم کمدی داستان همسایگانی را روایت می‌کند که با عقیده‌های مختلف در یکی از ساختمان‌های شمال تهران ساکن بوده و با هم در تضاد اخلاقی هستند.

در طبقه اول این ساختمان دو دختر دانشجو ساکن‌اند که اوقات فراغت خود را با خوشگذرانی، پارتی‌های شبانه و گشت و گذار با ماشین سپری می‌کنند. همسایه طبقه بالای این دو دختر جوان، دو طلبه زندگی می‌کنند که یکی از آنها مذهبی افراطی و دیگری متعادل است.

فیلم دینامیت

در طبقه سوم این ساختمان هم فردی ساکن است که ساقی مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده و از این راه امرار معاش می‌کند. در این فیلم شاهد گره‌خوردن مسائل زندگی این افراد با یکدیگر و رفتارهای متناقض و متضاد بین آنها هستید که این مسائل باعث ایجاد فضایی طنز گونه در این فیلم خواهد شد.

پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر نقش دو طلبه جوان، نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی نقش دو دختر دانشجو و محسن کیایی نقش ساقی را ایفا خواهند کرد.

فیلم دوزیست

اگر علاقمند به تماشای فیلم با ژانر اجتماعی هستید، دوزیست یکی از بهترین فیلم های شب یلدا است که می‌توانید در کنار خانواده تماشا کنید و از آن لذت ببرید. البته مخاطبان این فیلم بزرگسالان هستند و تماشای آن به دلیل وجود ناهنجاری‌هایی چون دروغ، خیانت، خودکشی و سقط جنین برای کودکان توصیه نمی‌شود.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، الهام اخوان، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی افرادی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم دوزیست

داستان فیلم در مورد پسری به نام عطا (جواد عزتی) است که با پدر (سعید پورصمیمی) و دوستان خود (پژمان جمشیدی و هادی حجازی‌فر) در یک گاراژ قدیمی زندگی می‌کنند و با ورود دختری به نام مریم (الهام اخوان) به گاراژ، اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد. مریم به دلیل ارتباط با پسری که خانواده‌اش آن را قبول نکرده‌اند، از خانه خارج شده است. اکنون نامزدش هم او را ترک می‌کند و مریم مجبور می‌شود برای سقط جنین به آزاده (ستاره پسیانی) پناه آورد.

آزاده با کمک عطا برای مریم سرپناهی فراهم می‌کند و به او در یکی از اتاق‌های گاراژ اسکان می‌دهد. در این بین عطا عاشق مریم می‌شود و برای سقط جنین به او کمک می‌کند. در ادامه هم شاهد اتفاقات جالبی بین عطا و مریم خواهید بود که بهتر است خودتان فیلم را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

فیلم بخارست

بخارست یکی از کمدی‌های دیدنی و پرفروش اخیر سینمای ایران است که به تازگی اکران آن به پایان رسیده است. خلاصه فیلم این است که دو برادر به نام‌های جلیل (پژمان جمشیدی) و جلال (حسین یاری) برای کسب درآمد خود هرکدام به شغلی مشغول هستند.

جلال راننده تاکسی است و جلیل هم در یک استخر به نام بخارست فعالیت می‌کند. جلیل علاوه بر کار در استخر، برای پیج اینستاگرام خود چالش‌های مختلفی را اجرا کرده و با آنها ویدئوهای جذابی می‌سازد.

فیلم بخارست

در یکی از این چالش‌ها فردی (امیرحسین آرمان) را در سونای بخار حبس می‌کند که منجر به بیهوشی او می‌شود و جلیل که تصور می‌کند که او را به قتل رسانده است با جلال تماس می‌گیرد تا فکری برای جسد کنند؛ اما این همه ماجرا نیست.

هنگام جابجایی جسد متوجه می‌شوند که فرد زنده است. او می‌گوید که یک آقازاده است و تصمیم دارد با مفسدان اقتصادی و سیاسی مبارزه کند. به همین دلیل باید به دادگاهی مهم برود و دست اختلاس‌گران را رو کند. به دنبال این ماجرا متوجه می‌شود که تحت تعقیب خلافکارانی است که برای جلوگیری از رفتن او به دادگاه، نقشه قتلش را کشیده‌اند.

این خلاصه‌ای از داستان فیلم بخارست است که با تماشای آن می‌توانید یلدایی مفرح و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده خود سپری کنید.

فیلم طلا

طلا یکی از بهترین فیلم های شب یلدا است که می‌توانید در کنار عزیزان خود به تماشای آن نشسته و از لحظاتتان به خوشی استفاده کنید.

طلا فیلمی درام و اجتماعی است و روایت‌کننده داستان چند دوست است که در مواجه با مشکلات زندگیشان تصمیم‌های غیر منطقی و عجولانه‌ای می‌گیرند. این تصمیم‌های احساسی باعث می‌شود که با زیان‌های غیرقابل جبرانی مواجه شوند و سختی‌های بسیاری را تحمل کنند.

داستان این است که عده‌ای جوان به نام های منصور(هومن سیدی)، لیلا (طناز طباطبایی)، دریا (نگار جواهریان) و رضا (مهرداد صدیقیان) تصمیم دارند با کمک یکدیگر مغازه سوپ‌فروشی راه‌اندازی کنند. پیشنهاد راه‌اندازی این کسب و کار را رضا می‌دهد که تازه سربازی خود را تمام کرده و نمی‌خواهد به خواسته پدرش که مهاجرت از کشور است عمل کند.

فیلم طلا

به دنبال این پیشنهاد، لیلا که مسئول خرید تجهیزات پزشکی یک شرکت است و از درآمد خود رضایت کافی ندارد، با این پیشنهاد موافقت می‌کند. منصور هم که به تازگی کار خود را از دست داده و با تنها دارایی خود که یک ماشین است مسافرکشی می‌کند با این پیشنهاد موافق است.

تنها مخالف پیشنهاد رضا، دریا است که پدرش صاحب صرافی است و از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد اما در نهایت به خاطر علاقه به منصور با این پیشنهاد موافقت می‌کند. برای جور کردن پول مغازه، منصور ماشینش را می‌فروشد، لیلا از صندوق شرکت مخفیانه پول برمی‌دارد و دریا هم پاکتی دلار را به منصور هدیه می‌دهدتا بتوانند مغازه مدنظرشان را اجاره کنند.

در این قضایا دریا متوجه می‌شود که از منصور باردار است اما چیزی نمی‌گوید و قصد دارد جنین را از بین ببرد. در طرف دیگر داستان، منصور و دریا قرار بود با دریافت وام پول لیلا را بدهند، با چالش جدید مواجه شده و وام به مشکل می‌خورد. طرف دیگر هم طلا، برادرزاده منصور با بیماری لاعلاجی دست و پنجه نرم می‌کند که هزینه درمان آن بسیار سنگین است و این موضوع برای منصور از اهمیت بالایی برخوردار است.

تمام این موارد باعث می‌شود تا منصور و دوستانش اقدام به کارهایی غیرمنطقی کرده و با مشکلات بیشتری مواجه شوند. با تماشای این فیلم پرماجرا می‌توانید از داستان بی‌نظیر آن لذت برده و اوقاتی خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

بهترین فیلم های شب یلدا: خارجی

اگر می‌خواهید یلدای خود را با دیدن فیلم های خارجی سپری کنید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم‌هایی که در این بخش معرفی می‌کنیم از دست ندهید.

فیلم‌های زیر، از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین فیلم‌هایی هستند که در خارج از کشور تولید شده و توانسته امتیاز بالایی را از نظر مخاطب و جشنواره‌ها کسب کنند. با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین فیلم های خارجی شب یلدا، پنجشنبه‌ای پرخاطره را برای شما رقم بزنیم.

فیلم به محض ورود (Upon Entry)

این فیلم روایتگر زوج مهاجری است که برای شروع یک زندگی جدید و پیشرفت کاری به آمریکا سفر می‌کنند اما به محض رسیدن به فرودگاه اتفاقات عجیبی برایشان رخ می‌دهد. دیگو یک شهرساز ونزوئلایی و همسرش النا یک رقصنده بارسلونی است که تصمیم می‌گیرند برای ارتقا شغل خود مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را در آمریکا آغاز کنند.

فیلم Upon Entry

اما به محض رسیدن به فرودگاه دستگیر شده و به اتاق بازجویی منتقل می‌شوند. این زوج طی یک پروسه طولانی تحت بازجویی‌های روانی و سختی قرار می‌گیرند و طی این بازجویی رازهایی برملا می‌شود که تاکنون با یکدیگر در مورد آنها صحبت نکرده‌اند. بازجویی که از این دو نفر بازجویی کرده است با آشکار کردن رازهای آنها باعث می‌شود تا اعتماد دیگو و النا نسبت به هم خدشه دار شده و رویاهایی که برای رسیدن به آن کلی برنامه‌ریزی کرده بودند، از بین برود.

فیلم به محض ورود، محصول اسپانیا بوده و در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الخاندرو روخاس و خوان سباستین واسکز ساخته شده است. با قرار دادن این فیلم در لیست بهترین فیلم های شب یلدا می‌توانید علاوه بر نشستن در کنار خانواده و صحبت با آنها، از تماشای فیلم و چالش‌های آن لذت ببرید.

فیلم در برابر یخ (Against the Ice)

یکی از بهترین فیلم های شب یلدا که بسیار موفق ظاهر شده و توانسته مورد رضایت افراد بسیاری قرار گیرد، فیلم تاریخی در برابر یخ است. این فیلم که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است، روایتگر دو مرد است که به دنبال یک نقشه گمشده راهی گرینلند شده و اکنون باید برای زنده‌ ماندن تلاش کنند.

فیلم Against the Ice

فیلم در برابر یخ به کارگردانی پیتر فلینت در سال ۲۰۲۲ ساخته شد که در آن بازیگران بنامی چون نیکولای کاستر والدو، جو کول، هایدا رید، چارلز دنس و لین گالاگر به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم به خاطر داستان جالب و صحنه‌های هیجان‌انگیزی که دارد، توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند به طوریکه برخی افراد بیش از یکبار به تماشای این فیلم نشسته‌اند.

فیلم بتاز (Ride On)

یکی دیگر از بهترین فیلم های شب یلدا که می‌توانید با تماشای آن لحظاتی مفرح و خنده دار را در کنار خانواده خود سپری کنید، فیلم سینمایی بتاز است. این فیلم کمدی و اکشن که محصول سال ۲۰۲۳ است، ماجرای بدلکاری از کار افتاده است که به سختی می‌تواند خرج زندگیش را تامین کند.

پس از مدتی به او خبر می‌رسد که ممکن است برای پرداخت بدهی‌هایش اسب او به حراج گذاشته شود. همین موضوع باعث می‌شود که برای حفظ اسب خود با افراد شرخر درگیر شود و با پخش شدن فیلم مبارزه آن در فضای مجازی به شهرت برسد.

فیلم بتاز Ride On

فیلم بتاز محصول کشور چین است که نقش اصلی آن برعهده بازیگر محبوب و سرشناس این کشور، جکی چان است. با تماشای این فیلم در کنار خانواده می‌توانید طولانی‌ترین شب سال را به شادی سپری کرده و لذت ببرید.

نشان زندگی (Lifemark)

یکی دیگر از بهترین فیلم های شب یلدا که ۱۰۳ دقیقه جذاب و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند، فیلم نشان زندگی است. این فیلم داستان پسری به نام دیوید اسکاتن است که در بدو تولد به فرزند خواندگی یک زوج مسیحی درآمد و در ایالت لوئیزیانا بزرگ شد.

تقریبا دو دهه از زندگی دیوید گذشته بود که سروکله مادر واقعی‌اش پیدا شد و زندگی آرام او را دگرگون کرد.

فیلم نشان زندگی Lifemark

داستان از این قرار بود که زمانی که مادر دیوید باردار بود، تصمیم داشت او را سقط کند که یکباره پیش از شروع عمل نظرش برگشت و تصمیم به نگه‌داشتن جنین و واگذاری او به خانواده‌ای خوب و مرفه را گرفت.

فیلم نشان زندگی محصول کشور آمریکا و در ژانر درام است که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی Kevin Peeples ساخته شد.

لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)

اگر می‌خواهید شب یلدا را به شادی و خوشی در کنار خانواده تان سپری کنید، تماشای فیلم لبوفسکی بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جف لبوفسکی یک بولینگ باز بیکار است که مدام در حال عیش و نوش و خوشگذرانی است. زندگی جف لبوفسکی به همین روال پیش می‌رود که روزی با فردی میلیونر که با او همنام است اشتباه گرفته شده و ناخواسته وارد داستانی عجیب و پیچیده می‌شود.

فیلم The Big Lebowski

یکی از مشکلاتی که لبوفسکی به آن برمی‌خورد، ورود خلافکاران و آدم رباها به زندگیش است که باید به آدم رباهایی که همسر لبوفسکی واقعی را به گروگان گرفته‌اند باج دهد.

این فیلم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین فیلم های شب یلدا است که می‌توانید در کنار خانواده تماشا کرده و اوقاتی خوش را سپری کنید.

بهترین فیلم های شب یلدا: کودکان و نوجوانان

فیلم و انیمیشن یکی از سرگرمی‌هایی است که تماشای آن هم برای کودکان لذت بخش است و هم برای بزرگسالان. در قسمت زیر ۵ نمونه موفق برای کودکان را به شما معرفی می‌کینم تا آنها را دانلود کنید و از تماشای این فیلم‌ها در کنار فرزندانتان لذت ببرید.

سینمایی پدینگتون

پدینگتون یکی از انیمیشن‌های دیدنی و جذاب محصول کشور بریتانیا است که در دو فصل ساخته و به نمایش گذاشته شد. فیلم پدینگتون داستان یک خرس انسان‌نما و بازیگوش را روایت می‌کند که از جنگل به خیابان‌های لندن مهاجرت کرده و توسط یک خانواده به سرپرستی گرفته می‌شود.

پدینگتون در طول روز با ماجراهای مختلفی مواجه می‌شود که تمام این ماجراها را در نامه‌ای برای خاله‌اش نوشته و تعریف می‌کند.

فیلم پدینگتون Paddington

موضوعی که در این انیمیشن دیدنی ممکن است روح و روان بیننده را خدشه‌دار کند، حضور یک تاکسیدرمیست بدجنس است که همواره به دنبال تاکسیدرمی کردن حیوانات نادر از جمله پدینگتون و قرار دادن آنها در موزه خود است.

با تماشای این انیمیشن زیبا به همراه فرزندان خود، شب یلدای شاد و دلپذیری را تجربه کرده و از طولانی‌ترین سال لذت ببرید.

انیمیشن خانه (The House)

انیمیشن خانه در سال ۲۰۲۲ با همکاری انگلستان و آمریکا در ژانر کمدی و درام ساخته شد. این فیلم روایتگر سه داستان ترسناک و پیچیده در دوره‌های مختلف است که در یک خانه اتفاق می‌افتد.

داستان اول مربوط به سال ۱۸۰۰ است و از این قرار است که یک معمار مرموز، به مرد ورشکست شده‌ای پیشنهاد می‌دهد که بصورت رایگان از خانه کوچک خود به خانه‌ای بزرگ با تمام امکانات نقل مکان کنند. خانه‌ای با امکانات مدرن و طراحی خاص که روی تپه‌ای ساخته شده و همه جوره امکانات رفاهی رایگان برای آن مرد و خانواده‌اش فراهم شده است.

اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که این امکانات رایگان نیست و این خانه بهای تمام امکانات را از ساکنان می‌گیرد. قسمت اول داستان بیانگر این است که هیچکس به شما بدون دلیل لطف نمی‌کند و در مقابل لطف‌های بی‌جا حتما نقشه‌هایی در سر دارد.

انیمیشن خانه The House

قسمت دوم داستان در مورد یک موش منظم است که کارهایش را دقیق و به موقع انجام می‌دهد. این موش سعی می‌کند تا خانه‌ای را تعمیر کرده و به فروش برساند. این خانه علاوه بر خرابی‌های ظاهری، یک مشکل بزرگ هم دارد و این است که پر از سوسک و کرم است و این باعث می‌شود تا زحمات موش به هدر رفته و هیچکس تمایلی به خرید خانه پیدا نکند.

علاوه بر آن خریداران که افرادی فرهیخته و پولدار به نظر می‌رسند به سوسک ها و کرم ها کمک می‌کنند تا بیش از پیش خرابی به بار آورند. اما در این میان یک زوج به خانه این موش علاقمند می‌شوند. این داستان به ما می آموزد که اگر نتوانیم مشکلات زندگی را رفع کنیم ممکن است خودمان به یکی از آن مشکلات تبدیل شویم.

به قسمت سوم داستان می‌رسیم که روایتگر دنیای گربه‌ها است. خانه‌ای که هنگام سرازیر شدن سیل، دور تا دورش پر از آب شده و صاحب آن که گربه‌ای به نام رزا است، سعی می‌کند تا خانه را تعمیر کند. اما وجود مستاجران مانع رسیدگی به امور نوسازی خانه می‌شود که رزا از این امر بسیار عصبی و ناراضی است. بعد از گذشت مدتی مستاجرها تصمیم می‌گیرند که خانه را ترک کنند و ماجراهای جدیدی رخ می‌دهد.

این فیلم هم می‌تواند به عنوان یکی از فیلم های جالب و پر ماجرا برای کودکان باشد و لحظاتی خوش را برای آنها فراهم کند.

خانه هیولا (Monster House )

خانه هیولا یکی از انیمیشن‌های دیدنی و جذاب است که می‌توانید در شب یلدا برای کودکان پخش کنید و خود نیز از تماشای آن لذت ببرید. این انیمیشن آمریکایی روایتگر داستان دو پسربچه به نام دی جی و چاودر است که دوستانی صمیمی هستند و در یک خیابان زندگی می‌کنند.

شروع داستان از اینجاست که پدر و مادر دی جی تصمیم می‌گیرند تا تعطیلات آخر هفته را به سفر رفته و فرزند خود را به پرستار کودک بسپارند.

انیمیشن Monster House

روزی دیجی و چاودر در بازی‌های روزانه خود متوجه می‌شوند که خانه‌ای عجیب و ترسناک در نزدیکی خانه دیجی واقع شده است و شبیه یک موجود زنده عمل می‌کند. دلیل این عقیده هم از اینجا نشات می‌گیرد که هر فردی نزدیک خانه می‌شد، خانه آن را می‌بلعید.

در ادامه داستان دختری به نام جنی به این دو اضافه می‌شود که باهم ماجراهای جالب و عجیبی را تجربه کرده و در نهایت ‌سبب کشف رازی بزرگ از این خانه می‌شوند. خانه هیولا یکی از زیباترین و پرمخاطب‌ترین انیمیشن های آمریکا است که قوه تخیل کودکان را برانگیخته و یک احساس تلفیقی از ترس و هیجان را در کودک ایجاد می‌کند.

فیلم بچه های جاسوس 5 آرماگدون Spy Kids 5 Armageddon 2023

فیلم بچه های جاسوس فیلمی کمدی، اکشن و علمی تخیلی است که در لیست بهترین فیلم های شب یلدا قرار میدهیم تا با تماشای آن از لحظات خود لذت ببرید. این فیلم روایتگر فرزندان بزرگترین ماموران مخفی دنیا است که ناخواسته به یک توسعه‌دهنده بازی ویدئویی کمک می‌کنند تا بتواند ویروس خطرناکی پخش کرده و با استفاده از آن تمام فناوری‌ها را کنترل کند.

انیمیشن Spy Kids 5 Armageddon 2023

حال کودکان باید برای نجات والدین خود و مردم جهان از نابودی، مانع او شده و به ناچار جاسوس شوند.

این محصول آمریکایی در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Robert Rodriguez منتشر شد و توانست امتیاز سینمایی IMDB را از آن خود کند.

فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی

این فیلم داستان پسربچه‌ای به نام چارلی را روایت می‌کند که به همراه خانواده پرجمعیت خود در شهر لندن ساکن است.

چارلی به شکلات علاقه بسیار زیادی دارد اما به دلیل وضعیت مالی خانواده، تنها قادر است فقط یک شکلات در سال بخرد. یک روز پس از خرید شکلات و باز کردن جلد روی آن، متوجه بلیطی می‌شود که داخل آن قرار داشته و می‌تواند از کارخانه شکلات‌سازی آن برند بازدید کند.

فیلم Charlie and the Chocolate Factory

جریان بلیط هم از این قرار است که یک روز فردی به نام ویلی وانکا صاحب کارخانه شکلات‌سازی وانکا که فرزندی ندارد، متوجه یک تار موی سفید بین موهایش می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا وارثی برای خود انتخاب کند.

برای همین تصمیم می‌گیرد که ۵ عدد بلیط طلایی در شکلات‌هایی که به سراسر جهان صادر می‌کند قرار دهد تا برندگان بتوانند از کارخانه او بازدید کنند و در نهایت وارث از بین این پنج کودک انتخاب شود. فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی از آن دسته فیلم‌هایی است که علاوه بر کودکان و نوجوانان، می‌تواند توجه بزرگسالان را جلب کرده و آنان را هم به تماشا ترغیب کند.

سخن آخر

برای آنکه بتوانید طولانی‌ترین شب سال را به بهترین نحو سپری کنید، در کنار انجام تمام مراسم ها و تفریحات دورهمی، می‌توانید از تماشای بهترین فیلم های شب یلدا نیز لذت ببرید.

در این مقاله نمونه‌هایی از بهترین فیلم های سینمایی شب یلدا را برای بزرگسالان و کودکان معرفی کردیم تا به انتخاب خود به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان نشسته و لذت ببرید. به نظر شما بهترین فیلم برای شب یلدا کدام است؟

همچنین اگر فیلم مناسبی برای دورهمی یلدایی در نظر دارید می‌توانید آن را در قسمت دیدگاه کاربران معرفی کنید.

پرسش های متداول

بهترین فیلم های کمدی مخصوص شب یلدا کدام است؟

بتاز، چارلی و کارخانه شکلات سازی، انفرادی، دینامیت و بخارست فیلم هایی هستند که می‌توانید با تماشای آن لحظاتی شاد و خاطره انگیز را تجربه کنید.

در شب یلدا چه فیلم هایی ببینیم؟

انتخاب نوع فیلم و ژانر آن به سلیقه شما و اینکه بیشتر به تماشای چه ژانری علاقمند هستید، بستگی دارد.

خرید انواع گوشی موبایل

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.