بهترین سریال های کمدی 2024


مهزاد اباذری
نظرات 0
content-main-img
اگر از طرفداران سریال های کمدی خارجی هستید، با این مقاله همراه باشید تا جدیدترین سریال های کمدی 2024 را به شما معرفی کنیم.

ژانر کمدی و طنز یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی است که طرفداران پروپاقرصی دارد. تماشای سریال کمدی خوب می‌تواند برای دقایقی ما را از دغدغه‌های زندگی جدا کند و اوقات فراغت سرگرم‌کننده‌ای برای ما رقم بزند. سریال های کمدی جدید، اغلب با فیلمنامه‌ جذاب، کارگردانی و بازی‌های خوب، علاوه بر اینکه ما را سرگرم می‌کنند، لذت تماشای یک اثر حرفه‌ای و جذاب هم به ما می‌چشانند.

خرید انواع گوشی موبایل

وقتی صحبت از سریال های کمدی خارجی می‌شود، اکثر ما یاد مجموعه‌های موفقی چون Friends، Office، How i met your mother و غیره می‌افتیم که با وجود اینکه سال‌ها از ساخت و پخش آن‌ها می‌گذرد، همچنان محبوبیت فوق‌العاده‌ای در سراسر دنیا دارند. اما در سال‌های اخیر سریال های کمدی جدیدی هم ساخته شده‌اند که امتیاز بالایی از منتقدان و البته تماشاگران دریافت کرده‌اند. ما قصد داریم در این مطلب بهترین سریال های کمدی 2024 را معرفی کنیم که البته پخش برخی از آن‌ها پیشتر آغاز شده‌ است و فصل‌ جدید آن‌ها در سال جاری از راه می‌رسند.

بهترین سریال های کمدی جدید

به نظر می‌رسد سال 2024 سال خوبی برای سریال های کمدی است و مجموعه‌های جذابی در راه‌اند. این سریال‌ها موضوعات و فضاهایی متفاوت از هم دارند که تماشای هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای مخاطبان این ژانر جذاب باشد.

بهترین سریال های کمدی آمریکایی 2024

در ادامه به معرفی بهترین سریال‌های کمدی 2024 می‌پردازیم تا درصورت تمایل به تماشای آن‌ها بنشینید؛ بهترین سریال های کمدی آمریکایی هستند و به همین دلیل ما هم لیستی از بهترین‌های این ژانر را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

1. سریال The Bear

یکی از بهترین سریال های کمدی این روزها، سریال The Bear است که توانسته مخاطبان پروپاقرصی جذب کند. پخش این سریال که از سال 2022 آغاز شده همچنان ادامه دارد و از همان فصل نخست تحسین منتقدان و تماشاگران را برانگیخت. داستان این سریال درباره یک سرآشپز جوان است که به زادگاهش شیکاگو برمی‌گردد تا رستورانی کوچک و محلی را سروسامان دهد. سریال خرس به عنوان بهترین سریال کمدی - درام در جشنواره امی 2024 شناخته شد و جایزه بهترین سریال این بخش را هم از آن خود کرد.

|سریال the bear

2. سریال The Gentlemen

یکی از جدیدترین سریال های کمدی سریال The Gentlemen است که محصول مشترک کشور آمریکا و بریتانیاست. این سریال هشت قسمتی که پخش آن در 7 مارس 2024 آغاز شده، اسپین آف فیلمی به همین نام به کارگردانی گای ریچی است که در سال 2020 با بازی متیو مک‌کانهی، چارلی هونام و کالین فارل اکران شد. سریال The Gentlemen داستان یک اشرف‌زاده انگلیسی را به تصویر می‌کشد که بعد از فوت پدرش ثروت زیادی به او می‌رسد. اگر به دنبال تماشای یک سریال کمدی خوب خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سریال The Gentlemen اثر گای ریچی را از دست ندهید.

سریال The Gentlemen

3. سریال Shrinking

اگر سریال پرطرفدار آشنایی با مادر را دیده باشید حتما با جیسن سیگل بازیگر نقش مارشال اریکسن آشنا هستید. یکی دیگر از بهترین سریال‌ های کمدی آمریکایی، سریال Shrinking است که جیسن سیگل تهیه‌کننده و بازیگر آن است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سریال کمدی درام Shrinking حول محور رنج عاطفی و درد و اندوه انسان‌ها می‌چرخد و رابطه یک روان‌درمانگر افسرده را با بیمارانش به تصویر می‌کشد.

سریال Shrinking

جیسن سیگل که نقش درمانگر را با نام جیمی لیرد بر عهده دارد در این سریال با غم و اندوه از دست دادن همسرش دست به گریبان است. او تصمیم می‌گیرد با تغییر رویکرد در مواجهه با مراجعین، هرآنچه به تصورش درست است را به آن‌ها بگوید و به این ترتیب تغییرات بزرگی را در زندگی خود و بیمارانش ایجاد کند. در این سریال آشفتگی‌های جیمی صحنه‌های خنده‌داری را از شکل می‌دهد که با توجه به قدرت بازیگری جیسن سیگل می‌توان گفت از دیدن آن بدون شک لذت خواهید برد.

درحقیقت جیمی واقعیت‌های تلخ بیمارگونه را به خنده‌های غیرمنتظره تبدیل می‌کند که کمدی تلخ این سریال را دلچسب و پرکشش می‌کند. شاید این سوال برای شما مطرح شود که با این توضیحات آیا جیمی درمانگر خوبی است؟ پاسخ این سوال را بر عهده شما می‌گذاریم تا بعد از مشاهده سریال Shrinking تصمیم بگیرید که آیا جیمی یک درمانگر حرفه‌ای است و یا خیر؟

سریال Shrinking در سال 2023 از شبکه Apple TV در ده قسمت پخش شد و با توجه به استقبال منتقدان و مردم، این سریال کمدی سیاه برای فصل دوم هم تمدید شده است. جیسون سیگل، جسیکا ویلیامز، کریستا میلر و غیره از جمله بازیگران این سریال هستند و کارگردانی این اثر هم برعهده بیل لارنس، جیسون سیگل و برت گلدشتاین است.

4. سریال ted

اگر مجموعه فیلم‌های ted را تماشا کرده باشید، حتما با شخصیت خرس بامزه این فیلم آشنا هستید. اگر به دنبال ادامه مجموعه این فیلم بودید، خبری خوش برایتان داریم، چرا که سریال تد ساخته و منتشر شده است. قطعا سریال ted یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی 2024 است؛ چرا که طرفداران بی‌شماری در انتظار پخش این سریال و دنبال کردن ماجراهای بامزه شخصیت عروسکی آن بودند.

سریال تد

فصل اول این سریال همانطور که انتظار می‌رفت با استقابل خوب مخاطبان مواجه شد و البته تحسین منتقدان هم برانگیخت. داستان این سریال حول محور شخصیت عروسکی تد و ماجراهای بامزه آن می‌گذرد که در سال 1993 اتفاق می‌افتد. در واقع داستان این سریال پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم های تد 1 و 2 است و زمان کودکی جان را به تصویر می‌کشد.

4. سریال Curb Your Enthusiasm

در بین بهترین سریال های طنز خارجی، سریالی از شبکه HBO هم به چشم می‌خورد. سریال Curb Your Enthusiasm یکی از بهترین سیتکام‌های خارجی است که تاکنون جوایز بسیاری هم از آن خود کرده. لری دیوید، نویسنده، کارگردان و بازیگر اصلی این سریال کمدی است که در نقش خودش بازی می‌کند.

سریال curb your enthusiasm

ژانر این سریال کمدی سیاه است و جالب است بدانید که دیالوگ‌های از پیش نوشته شده در این سریال وجود ندارد بلکه بازیگران با دانستن چارچوب کلی موضوع، دیالوگ‌ها را بداهه بیان کنند. اگر به دنبال تماشای یک سریال کمدی خارجی خوش‌ساخت و متفاوت هستید، سریال Curb Your Enthusiasm می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. 

5. سریال Animal Control

یکی دیگر از بهترین سریال های کمدی آمریکایی ۲۰۲۳، سریال Animal Control است که به زندگی تعدادی از کارمندان اداره کنترل حیوانات می‌پردازد. در این سریال واقعیتی پیش چشم مخاطب قرار می‌گیرد که شاید شما هم با آن موافق باشید؛ حیوانات به اندازه‌ی انسان‌ها آسیب‌زا و مشکل‌آفرین نیستند. این کارمندان در زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شوند که توسط انسان‌ها برای آن‌ها ایجاد می‌شود و حیواناتی که با آن‌ها سر و کار دارند نقشی در به‌وجود آمدن آن‌ها ندارند. در این سریال فرانک و شرد دو همکار هستند که در یک منطقه کنترل حیوانات کنار یکدیگر مشغول به کار هستند.

سریال Animal Control

فرانک که پیش از این، در اداره پلیس کار می‌کرده، پس از اخراج در این حوزه مشغول به کار شده است. او از داشتن شریک در حیطه کاری خود بیزار است و تلاش می‌کند تا شرد را از خود دور کند. درمقابل شرد هم که قبلا در رشته اسنوبرد قهرمان بوده و به دلیل آسیب دیدن زانو به این کار روی آورده، به شغل جدید خود بسیار علاقه‌مند است و تلاش می‌کند به فرانک نزدیک شود. شالوده‌ی اصلی سریال Animal Control را ارتباط فرانک و شرد شکل می‌دهد.

با دنبال کردن سریال Animal Control متوجه خواهید شد که ارتباط این دو شریک به کجا خواهد رسید؟ آیا با یکدیگر کنار می‌آیند یا فرانک از دست شرد نجات پیدا می‌‌کند؟ اولین قسمت این سریال در سال 2023  به کارگردانی راب گرین‌برگ پخش شد. Animal Control برای فصل دوم و سوم هم تمدید شده است و اولین قسمت فصل دوم آن در تاریخ 6 مارس 2024 پخش شد.

سخن آخر

تماشای سریال های کمدی راه خوبی برای فرار از دنیای اطراف و غرق شدن در فضایی مفرح و بی‌دغدغه است. این سریال‌ها می‌توانند لحظات شادی را برای ما رقم بزنند و خستگی یک روز شلوغ کاری را برای دقایقی از ما دور کنند. در این مقاله بهترین سریال های کمدی 2024 را به شما معرفی کردیم تا اگر علاقه‌مند به تماشای ژانر کمدی - درام هستید، برترین تولیدات این سبک را تماشا کنید. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. به نظر شما جای کدام سریال در این لیست خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش‌های متداول

پربیننده‌ترین سریال کمدی خارجی این لیست کدام است؟

سریال The Bear جزو محبوب‌ترین سریال‌های کمدی چند سال اخیر است که محبوبیت زیادی بین مخاطبان دارد.

کدام یک از سریال های کمدی این فهرست نسخه سینمایی آن‌ها هم ساخته شده است؟

سریال‌های ted و The Gentlemen قبل از ساخت سریال به صورت فیلم سینمایی سلاخته شده‌اند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.