حذف آهنگ پیشواز ایرانسل + معرفی ۶ روش کاربردی


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اگر شما هم از تمدید خودکار آهنگ پیشواز ایرانسل خسته شده‌اید و به دنبال راه‌حلی برای غیرفعال کردن آن هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ایرانسل یکی از پرطرفدارترین اپراتورهای کشور است که با ارائه خدماتی از جمله آهنگ پیشواز، تلاش می‌کند تا رضایت کاربران را جلب کند. همانطور که می‌دانید آهنگ‌های پیشواز به صورت خودکار تمدید می‌شوند که این موضوع سبب نارضایتی برخی از کاربران شده است. به این صورت در این مقاله تصمیم گرفتیم تا با آموزش روش‌های مختلف حذف آهنگ پیشواز ایرانسل، به شما در انجام این کار کمک کنیم.

روش های غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

گاهی اوقات از داشتن آهنگ پیشواز خسته شده‌اید و تصمیم دارید تا آن را لغو کنید. برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به خواست خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و این سرویس را از خط خود حذف کنید.

در این قسمت روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به آسانی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل خط خود را لغو کنید:

  • استفاده از کد دستوری
  • ارسال پیامک
  • ارسال کد آهنگ
  • مراجعه به وب سایت
  • مراجعه به ایرانسل من
  • تماس با اپراتور

اکنون به توضیح هر کدام از روش‌های نام‌برده در قسمت بالا برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل می‌پردازیم:

۱- حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با کد دستوری

اولین روش رایج در غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل، استفاده از کد دستوری است. در این روش باید ابتدا به بخش Phone گوشی خود رفته و در آن کد #7*777* را شماره‌گیری کنید. سپس در میان خدمات مختلفی که به نمایش گذاشته می‌شوند، گزینه «سرویس آهنگ پیشواز» و در ادامه گزینه «سرویس آهنگ پیشواز عادی» را انتخاب کنید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با کد دستوری *777*7#

اکنون آهنگ پیشواز شما به همراه کد مربوطه نمایش داده می‌شود. کد را وارد کرده و پس از آن روی گزینه «حذف» کلیک کنید تا حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با موفقیت انجام شود. اگر به هر دلیلی با استفاده از این روش نتوانستید آهنگ پیشواز خود را غیرفعال کنید، از سایر روش‌هایی که در ادامه مقاله توضیح داده می‌شود، استفاده کنید.

مشاهده تعرفه های ایرانسل:
قیمت بسته های اینترنت ایرانسل

۲- لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال پیامک

یکی دیگر از روش‌هایی که با کمک آن می‌توانید آهنگ پیشواز خط ایرانسل خود را حذف کنید، ارسال پیامک است. در این روش درخواست خود را به سرشماره ۷۵۷۵ ارسال کنید و منتظر بمانید تا نتیجه درخواست به شما پیامک شود. لازم به ذکر است که عبارت‌های مختلفی برای هر نوع درخواست در مورد حذف آهنگ پیشواز وجود دارد:

  • HZ: اگر کد آهنگ پیشواز خود را به خاطر داشته باشید، می‌توانید کد را در کنار عبارت HZ به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید تا غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل انجام شود.
  • ENC: اگر تمایل به لغو دائم سرویس آوای انتظار ایرانسل دارید، کافی است عبارت ENC را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید و منتظر دریافت پاسخ مبنی‌بر لغو موفقیت آمیز عضویت از جانب اپراتور باشید.
  • GHF: این عبارت زمانی کاربرد دارد که قصد لغو آهنگ پیشواز به صورت دائمی را ندارید و فقط می‌خواهید به صورت موقت این سرویس را متوقف کنید. در این صورت کافی است عبارت GHF را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید تا این سرویس به صورت موقت غیرفعال شود.

 لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال پیامک

۳- حذف آوای انتظار پیشواز ایرانسل از طریق کد آهنگ

یک روش دیگر که با استفاده از آن می‌توانید آهنگ پیشواز ایرانسل خود را لغو کنید، استفاده از کد # کد آهنگ پیشواز* 5* 777* است. البته اگر کد آهنگ پیشواز خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. در این هنگام ابتدا می‌توانید با شماره‌گیری کد # 2*777*، کد آهنگ پیشواز خود را دریافت کرده و سپس آن را در # کد آهنگ پیشواز* 5* 777* قرار داده و شماره‌گیری کنید. به این صورت می‌توانید به راحتی آهنگ پیشواز ایرانسل خود را حذف کنید.

حذف آوای انتظار پیشواز ایرانسل از طریق کد آهنگ

۴- حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با وب سایت

اگر هم نمی‌خواهید از هیچ‌کدام از روش‌های حذف آهنگ پیشواز ایرانسل که در قسمت بالا توضیح دادیم، استفاده کنید، میتوانید با استفاده از سایت ایرانسل، این کار را انجام دهید. به این منظور کافی است ابتدا وارد سایت ایرانسل و سپس وارد اکانت کاربری خود شوید. پس از آن به قسمت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل مراجعه کنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن و بدون استفاده از کد دستوری، آهنگ پیشواز خط ایرانسل خود را حذف کنید. به همین راحتی و بدون نیاز به کد آهنگ پیشواز و کدهای دستوری مختلف می‌توانید آهنگ پیشواز فعال روی خط خود را لغو کنید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با استفاده از وب سایت

۵- حذف پیشواز ایرانسل با برنامه ایرانسل من

برنامه ایرانسل من، اپلیکیشن مخصوص اپراتور ایرانسل است که با ارائه خدمات مختلف به کاربران، باعث سهولت انجام بسیاری از امور خواهد شد. یکی از امکانات ارائه‌دهنده این اپلیکیشن، حذف آهنگ پیشواز است. در برنامه ایرانسل من، نیازی به وارد کردن کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیست؛ بنابراین در صورت فراموشی کد آهنگ هم، می‌توانید با این روش به آسانی پیشواز خود را حذف کنید.

برای حذف پیشواز ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من، کافی است به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

  • مرحله اول:‌ ابتدا وارد برنامه ایرانسل من شوید.
  • مرحله دوم:‌ به پایین صفحه رفته و روی گزینه بیشتر کلیک کنید.
  • مرحله سوم:‌ در این قسمت، بخش پیشواز را یافته و روی آن کلیک کنید.
  • مرحله چهارم:‌ اکنون در نوار پایین صفحه، گزینه فعال را انتخاب کنید. در این قسمت آهنگ‌های پیشوازی که روی خط شما فعال است را مشاهده می‌کنید.
  • مرحله پنجم:‌ در مرحله بعد، روی دکمه سه‌نقطه نام آهنگ پیشواز خود کلیک کرده و گزینه حذف را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا، آهنگ پیشواز ایرانسل به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما غیرفعال خواهد شد.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با برنامه ایرانسل من

۶- لغو آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق تماس با اپراتور

یکی دیگر از راهکارهای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل، تماس با اپراتور ایرانسل است. در این روش پس از تماس با اپراتور شرکت، تقاضا می‌کنید که آهنگ پیشواز شما را لغو کنند. حتی اگر تصمیم به تغییر آوای انتظار خود نیز داشتید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که در این روش ممکن است پس از تماس با پشتیبانی کمی پشت خط معطل شوید. بنابراین اگر به دنبال روش سریع ‌روش برای لغو آهنگ پیشواز هستید، از سایر روش‌های معرفی شده در مقاله استفاده کنید.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق تماس با اپراتور

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک روش‌های مختلف حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون اگر قصد دارید به هر دلیلی آوای انتظار خط خود را لغو کنید، رو‌ش‌های فوق به شما کمک می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. شما کدام روش را برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل خود انتخاب می‌کنید؟

پرسش های متداول

چطور می‌توانیم آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم؟

برای لغو آهنگ پیشواز خط ایرانسل خود می‌توانید از روش‌های مختلفی که در این مقاله شرح دادیم استفاده کنید.

بهترین روش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل بدون وارد کردن کد آوای انتظار کدام است؟

استفاده از ایرانسل من یا ورود به سایت اصلی ایرانسل، بهترین روش‌هایی هستند که می‌توانید هنگام فراموشی کد آهنگ پیشواز از آنها برای لغو آهنگ پیشواز استفاده کنید.

کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

مشترکین این اپراتور با استفاده از شماره‌گیری کد #7*777* می‌توانند برای لغو این سرویس اقدام کنند. همچنین حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق سرشماره پیامکی 7575 نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

سریع ترین روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل بدون نیاز به اینترنت کدام است؟

روش ارسال پیامک به شماره ۷۵۷۵ می‌تواند سریع‌ترین روشی باشد که در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانید از آن استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.