معرفی فیلم Dead Pool 3


کالاتیک
نظرات 1
content-main-img

از انتشار آخرین سری ددپول یعنی Deadpool 2 با بازی رایان رینولدز، جاش برولین و ززیه بیتز حدود چهار سال می‌گذرد و این‌بار قرار است سری جدید فیلم Deadpool 3 با همکاری دو کمپانی مطرح دیزنی و مارول در سال جدید روی پرده سینما برود.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

در مقاله پیش‌رو قصد داریم به لیست بازیگران، تاریخ انتشار و هر آنچه که باید درباره فیلم Dead Pool 3 بدانید، بپردازیم پس تا انتها مقاله همراه کالاتیک باشید.

تاریخ انتشار فیلم Dead Pool 3

پس از واگذاری ادامه مجموعه چند قسمتی Deadpool به کمپانی مارول؛ همچنین تغییرات متعدد و حواشی‌های پیش‌آمده از جمله مهم‌تربن آن‌ها که به اعتصاب نویسندگان به دلیل حقوق دریافتی پایین، عوامل فیلم تصمیم گرفتن تاریخ انتشار جدیدی برای Deadpool 3 در نظر بگیرند. طبق گزارشات انتظار می رود در تاریخ 3 می 2024 (اردیبهشت 1403) شاهد اکران سری جدید فیلم چند قسمتی Deadpool باشیم. استفان کاپچیچ که در جدید‌ترین سری فیلم ددپول نیز نقش کلوسوس را بازی می‌کند در پی یک استوری که در تاریخ می 2023 در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد؛ آغاز فیلم‌برداری Deadpool 3 در ماه می را تایید کرد. با این حال به نظر می‌رسد اعتصاب نویسندگان ادامه خواهد داشت و به دنبال این اتفاق در تاریخ اتمام پروژه و اکران نهایی فیلم تغییرات و جا‌به‌جایی دیگری را نیز شاهد باشیم.

دانلود فیلم ددپول 3

کدام بازیگران در فیلم Deadpool 3 بازی کردند؟

بازیگر نقش اول فیلم Deadpool 3 یعنی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش ویلسون ظاهر خواهد شد و همانطور که در ددپول 2 مشاهده کردید نامزد ویلسون به نام ونسا کشته شد اما به لطف سفر در زمان دوباره به زندگی بازگشت و انتظار می‌رود مورنا باکرین (Morena Baccarin) در سری جدید ددپول نیز حضور داشته باشد.
علاوه‌ بر آن انتظار می‌رود بن افلک (همسر جنیفر لوپز) نیز در Deadpool 3 ایفای نقش کند؛ اما هنوز این خبر در حد شایعه است و هیچ یک از عوامل فیلم و بازیگران آن را تایید نکرده‌اند.ار دیگر بازیگران احتمالی این اثر می‌توان به هو جک‌من در نقش لوگان، راب دلانی در نقش پتر و مورنا باکارین در نقش ونسا اشاره کرد.

بازیگران فیلم deadpool3

داستان فیلم Deadpool 3 درباره چیست؟

با توجه به شخصیت‌های ابرقهرمانی متعددی که در استودیو مارول حضور دارند و سناریو‌های جذاب و متنوع همچنین ذهن خلاق نویسندگان این فیلم یعنی رت ریس و پل ورنیک انتظار می‌رود داستان فیلم Deadpool 3 نیز یکی از بهترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های مارول در سال آینده باشد. بر اساس پیش‌بینی ها گفته شده ممکن است کارکتر‌های فیلم انتقام جویان‌ نیز در این فیلم حضور داشته‌باشند تا جذابیت فیلم‌نامه را دوچندان کنند.

داستان فیلم ددپول 3
جالب است بدانید؛ پس از اعلام استراتژی کمپانی مارول مبنی بر اینکه محدودیت تماشای فیلم‌های کمپانی‌اش را از رده سنی PG-13 به R تغییر داد طبق گزارش‌های موجود این بار نیز سعی دارد جدید‌ترین نسخه از مجموعه فیلم ددپول را با رده سنی R منتشر کند تا تماشای صحنه‌های خشونت بار را برای محدوده‌سنی کمتری مجاز اعلام کرده باشد.

سخن آخر

در مقاله پیش‌رو سعی کردیم هر آن چیزی که در مورد فیلم Deadpool 3 میدانستیم را در اختیارتان قرار دهیم. هنوز اطلاعات دقیق و قابل استنادی از کمپانی مارول یا عوامل اصلی فیلم در دست نیست با این‌حال بر اساس شایعات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته سعی کریم جامع ترین اطلاعات را در خصوص فیلم ددپول 3 ارائه دهیم. پیش‌بینی شما از فیلم‌نامه و بازیگران حاضر در فیلم Deadpool 3 چیست؟ با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول:

کارگردان و نویسنده فیلم Deadpool 3 چه کسانی هستند؟

نویسندگی فیلم Deadpool 3 را برگری باب و وندی مولینوکس به عهده گرفتند و کارگردان این اثر نیز شاون لوی است.

فیلم Deadpool 3 کی منتشر می‌شود؟

انتظار می‌رود فیلم Deadpool 3 در تاریخ می 2024 یعنی اردیبهشت سال آینده منتشر شود.

کدام بازیگران در ددپول 3 بازی می‌کنند؟

علاوه بر حضور بازیگرانی که در سری پیش فیلم ددپول یعنی Deadpool 2 بازی کردند حواشی مبنی بر حضور بن افلک (Ben Affleck)  در سری جدید ددپول بر سر زبان‌ها افتاده است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
Sohrab | میهمان
20 آبان 1402
فقط بتمن خوبه تو همه ابر قهرمانان