معرفی بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

موسیقی در زندگی و فعالیت‌های روزمره ما نقش پر رنگی دارد؛ بسیاری از ما در طول روز چه در مسیر و چه در باشگاه، به پلی لیستی از موزیک‌های محبوبمان گوش می‌دهیم. برنامه های موزیک پلیر، از برنامه‌های کاربردی برای مدیریت بهتر موزیک‌های گوشی‌های هوشمند است؛ به کمک این برنامه‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید از موسیقی به‌صورت آفلاین لذت ببرید، بلکه می‌توانید تنظیمات موزیک را تغییر داده و لذت گوش‌دادن به موسیقی دلخواهتان را چندبرابر کنید.

خرید و مشاهده لیست قیمت روز گوشی آیفون از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

یکی از دغدغه‌های کاربران آی او اس، پیداکردن بهترین موزیک پلیر برای آیفون است؛ بااین‌حال در این مقاله لیستی از بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون را جمع‌آوری کرده‌ایم و در ادامه به معرفی هر کدام از این برنامه‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون 

برنامه های پخش‌کننده موسیقی زیادی برای سیستم‌عامل iOS وجود دارد؛ درحالی‌که برخی از این موزیک پلیرها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و با مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای سفارشی‌سازی عرضه می‌شوند، برخی دیگر از این برنامه‌ها برای ارائه تجربه گوش‌دادن به موسیقی ساده طراحی شده‌اند. در ادامه بهترین موزیک پلیرهای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. اپلیکیشن Vox Music Player 

اپلیکیشن Vox Music Player یکی از بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون است که با تمرکز بر رابط کاربری ساده و روان طراحی شده است. در این اپلیکیشن موزیک پلیر، تعامل کاربر با پخش‌کننده موسیقی، به حرکات انگشت فرد متکی است و کاربر برای استفاده از برنامه نیاز به گزینه خاصی ندارد.

اپلیکیشن Vox Music Player

برای پخش یا مکث موزیک شما می‌توانید تنها با ضربه‌زدن روی هر نقطه از پنجره پخش‌کننده، موسیقی را متوقف کنید؛ همچنین شما می‌توانید برای تغییر آهنگ‌ها انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. شما می‌توانید با کشیدن انگشت به بالای صفحه، لیست موزیک را مشاهده کنید، درحالی‌که کشیدن انگشت به پایین می‌تواند پنجره فعلی را ببندد و کاربر را به منوی قبلی هدایت کند.

اپلیکیشن Vox Music Player دارای یک اکولایزر داخلی با تنظیمات پیش‌فرض و رابط گرافیکی متناسب با صدا طبق سلیقه کاربر است. علاوه بر پخش فایل‌های موسیقی محلی، شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید حساب‌های SoundCloud، LastFM و Spotify خود را ادغام کرده و از تنوع بالای موسیقی در یک اپلیکیشن لذت ببرید. 

دانلود اپلیکیشن Vox Music Player

2. اپلیکیشن Melodista Music Offline Player

پخش کننده موسیقی آفلاین Melodista، یک موزیک پلیر رایگان برای گوشی های آیفون است که بهترین تجربه گوش‌دادن به موسیقی را برای دستگاه‌های iOS فراهم می‌کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده با امکان واردکردن موسیقی از Files، Dropbox، Google Drive، انتقال WiFi یا سایر موزیک پلیرهای آیفون است. 

اپلیکیشن Melodista Music Offline Player

رابط کاربری این اپلیکیشن به سه بخش کتابخانه، لیست پخش و مرور موسیقی تقسیم می‌شود؛ کتابخانه در واقع قسمتی از اپلیکیشن است که در آن همه آهنگ‌ها نمایش داده می‌شوند؛ لیست پخش موزیک پلیر نیز برای لیست‌های پخش ایجاد شده توسط کاربر در نظر گرفته شده و بخش مرور به شما امکان می‌دهد آهنگ‌ها را بر اساس هنرمندان یا آلبوم مجددا مرور کنید. 

علاوه بر موارد گفته شده، ویژگی‌هایی مانند قابلیت پخش کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها، بهره‌مندی از افکت‌های صدا و غیره از دیگر ویژگی‌های این موزیک پلیر به‌حساب می‌آیند. در مجموع اپلیکیشن Melodista یکی از بهترین پخش‌کننده‌های موسیقی iOS است که به‌جای رابط کاربری‌های پیچیده و ابزارهای اضافی، روی سادگی تمرکز دارد.

دانلود اپلیکیشن Melodista Music Offline Player

3. اپلیکیشن Flacbox 

به‌جرئت می‌توان گفت، اپلیکیشن Flacbox یکی از کاربردی ترین برنامه پخش کننده موسیقی برای دستگاه‌های iOS است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های موسیقی دانلود شده را مستقیماً بدون گذراندن مسیر معمول همگام‌سازی پخش کنید. Flacbox از چندین فرمت صوتی باکیفیت بالا از جمله FLAC، MP3، AAC، OGG، M4A، WAV، AIFF و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند؛ همچنین این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که به طور یکپارچه به موسیقی ذخیره شده در فضای ابری از جمله Google Drive، OneDrive، Dropbox، Box، MEGA و غیره دسترسی داشته باشید. 

اپلیکیشن Flacbox 

رابط پخش‌کننده این اپلیکیشن بسیار قدرتمند است و از امکانات کاربردی همچون اکولایزر داخلی، قابلیت کنترل سرعت پخش و قابلیت نشان‌کردن قسمت موردعلاقه از یک آهنگ، بهره‌مند است.

دانلود اپلیکیشن Flacbox 

4. اپلیکیشن jetAudio 

یکی دیگر از بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون، اپلیکیشن محبوب jetAudio است. این اپلیکیشن دارای امکانات متنوعی از جمله پخش موسیقی باکیفیت بالا، اکولایزر 20 باندی، پشتیبانی از فرمت‌های متعدد صوتی و ویدیویی، امکان ساخت لیست پخش‌های شخصی، قابلیت تغییر فرکانس‌های صدای موسیقی و غیره است.

اپلیکیشن jetAudio 

با اپلیکیشن jetAudio کاربران آی او اسی، می‌توانند تجربه‌ یک پخش‌کننده موسیقی کامل و سفارشی‌سازی ‌پذیر را در گوشی‌های آیفون داشته باشند. از ویژگی‌های اصلی این موزیک پلیر می‌توان به کیفیت صدای عالی، امکان تغییر افکت‌های صوتی، قابلیت پخش فایل‌های صوتی با کیفیت بالا و همچنین امکان ایجاد لیست‌های پخش متنوع اشاره کرد. این اپلیکیشن در واقع یک موزیک پلیر رایگان است؛ با این وجود برای حذف تبلیغات شما می‌توانید نسخه پولی jetAudio را با قیمت 3.99 دلار خریداری کنید. 

دانلود اپلیکیشن jetAudio 

5. اپلیکیشن Foobar

اپلیکیشن Foobar یک موزیک پلیر قدرتمند و محبوب برای گوشی های آیفون است. این اپلیکیشن امکان پخش فرمت‌های مختلف صوتی و ویدیویی را از جمله MP3، MP4، AAC، Vorbis، Opus، FLAC، WavPack، WAV، AIFF، Musepack برای کاربران آی او اس فراهم می‌کند. 

اپلیکیشن Foobar

از سایر ویژگی‌های مهم این برنامه موزیک پلیر می‌توان به مواردی مثل پخش فایل‌های صوتی بدون وقفه، امکان پشتیبانی از برچسب‌های فایل صوتی، بهره‌مندی از تکنولوژی ReplayGain به منظور یکسان سازی صدای خروجی و غیره اشاره کرد. این اپلیکیشن امکان مدیریت تنظیمات کدک‌های صوتی را برای کاربران میسر می‌کند؛ همچنین Foobar از تنظیمات گسترده‌ای برای تغییر محیط کاربری و عملکرد خود بهره‌مند است و می‌تواند به نیازهای و سلیقه‌های کاربران پاسخ دهد.

دانلود اپلیکیشن Foobar

6. اپلیکیشن Cs: Music Player

اپلیکیشن Cs: Music Player با ترکیبی از فضای کاربری جذاب و رابط آسان یکی دیگر از بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون است. C s: Music Player به شما امکان می‌دهد کنترل موزیک‌های ذخیره شده در iCloud را به طور یکپارچه در دست بگیرید. به کمک این برنامه می‌توانید به‌راحتی آلبوم، هنرمند یا موزیک موردنظرتان را پیدا و اقدام به پخش آن کنید.

اپلیکیشن Cs: Music Player

دانلود اپلیکیشن Cs: Music Player

7. اپلیکیشن Stezza Music Player

اگر به دنبال یک اپلیکیشن موزیک پلیر رایگان برای ذخیره و مرتب‌سازی موزیک در گوشی آیفون هستید، اپلیکیشن Stezza Music Player می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای به‌حساب بیاید. این برنامه به لطف رابط بصری جذاب و ابزارهای کاربردی، تجربه خوبی از کار با موزیک پلیر برای گوشی‌های آیفون ارائه دهد. همچنین به کمک این برنامه شما می‌توانید از تم‌های متنوعی برای بهبود جلوه بصری آلبوم‌های موسیقی استفاده کنید. 

اپلیکیشن Stezza Music Player

دانلود اپلیکیشن Stezza Music Player

8. اپلیکیشن eSound

اپلیکیشن eSound یک برنامه پخش موسیقی برای آیفون و آیپد است که نسبت به سایر موزیک پلیرهای آی او اس، از امکانات بیشتر برخوردار است. به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید آهنگ‌هایی را از Google Drive، Dropbox، OneDrive، Yandex و Box به برنامه اضافه کنید. اگر اولویت شما پخش موسیقی ذخیره شده در دستگاه یا پخش موسیقی از فضای ذخیره سازی ابری باشد، eSound یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این موزیک پلیر دارای تایمر خواب، امکان اعمال تم تیره و گزینه پیش‌نمایش تصویر کوچک است. 

اپلیکیشن eSound

دانلود اپلیکیشن eSound

9. اپلیکیشن Evermusic

اپلیکیشن Evermusic یک پلیر موزیک برای آیفون با رابط کاربری ساده و ابزارهای کاربردی است؛ به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید به‌راحتی همه آهنگ‌های خود را با استفاده از مدیریت لیست پخش، سازماندهی کنید. همچنین به لطف پشتیبانی از تمامی فرمت‌های صوتی اصلی از جمله MP3، AAC، M4A، WAV، AIFF، و M4R، این موزیک پلیر گزینه مناسبی برای کاربران آیفون به‌حساب می‌آید.

اپلیکیشن Evermusic

علاوه بر موارد گفته شده، اپلیکیشن Evermusic با همه سرویس‌های ابری محبوب مانند Google Drive، Dropbox، OneDrive، Box، WebDAV، SMB، MyDrive، pCloud، HiDrive، MEGA، Yandex.Disk، WD MyCloud Home، DLNA و MediaFire یکپارچه می‌شود. این اپلیکیشن همچنین با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی مانند نشانک‌های صوتی، کنترل سرعت پخش و ذخیره موقعیت رسانه، به‌عنوان یک پخش کننده صوتی همه چیز تمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

دانلود اپلیکیشن Evermusic

10. اپلیکیشن New Monaural

اپلیکیشن New Monaural یک برنامه پخش‌کننده موسیقی ساده برای آیفون است که دارای ویژگی جالب برای کاربرانی  که دارای اختلالات شنوایی هستند، است. افراد کم شنوا و دارای اختلالات شنوایی به کمک این اپلیکیشن می‌توانند تنها با یکی از گوش‌ها یا به طور نابرابر از هر دو گوش به موسیقی دلخواهشان گوش دهند.  
علاوه بر ناشنوایان، افرادی که قصد دارند تنها از یک طرف هدفون خود استفاده کنند، می‌توانند از قابلیت‌های جذاب این برنامه بهره‌مند شوند. 

اپلیکیشن New Monaural

دانلود اپلیکیشن New Monaural

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم به معرفی بهترین پلیرهای موزیک برای آیفون بپردازیم. اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله نه‌تنها دامنه فرمت‌های موزیک‌هایی را که قصد گوش‌دادن به آن در گوشی آیفون را دارید، گسترش می‌دهند؛ بلکه با وجود امکانات تنظیمات بهبود صدا، امکان گوش دادن موزیک با بهترین کیفیت را می‌دهد.

پرسش های متداول

آیا گوشی‌های آیفون دارای MP3 Player هستند؟

خیر؛ گوشی‌های آیفون به صورت پیش‌فرض دارای این قابلیت نیستند؛ اما شما می‌توانید برای پخش موسیقی MP3، از برنامه Apple Music یا موارد معرفی شده در مقاله فوق استفاده کنید.

برنامه موزیک پلیر iOS را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

تمامی اپلیکیشن های موزیک پلیر معرفی شده در این مقاله را شما می‌توانید از اپ استور اپل دانلود کنید. 
 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.