آینه هوشمند؟! پیاده سازی هوش مصنوعی این بار در آینه


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
در بین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی هوشمند، برند Baracoda یکی از برندهایی است که شاید به‌اندازه سایر برندهای خانه هوشمند مانند Wyze و iRobot شناخته شده نباشد، اما این شرکت به‌تازگی از خلاقانه‌ترین محصول خود، یعنی آینه هوشمند BMind رونمایی کرد.

آینه هوشمند BMind با بهره‌مندی از هوش مصنوعی می‌تواند با تشخیص چهره فرد، حالات روانی و خلق‌وخوی افراد را شناسایی و مدیریت کند. BMind از هوش مصنوعی مولد و پردازش زبان طبیعی برای تعیین خلق‌وخوی کاربر به کمک صدا، وضعیت بدن و سایر عوامل می‌پردازد. هدف از طراحی آینه هوشمند، کمک به بهبود خلق‌وخوی با استفاده از انواع تمرینات، نورها، صداها و تصاویر بصری است.

لیست قیمت روز گوشی موبایل

این آینه هوشمند به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی می‌تواند در یک حمام استاندارد نصب شود. یکی از نکات جالبی که در رابطه‌ با این آینه باید اشاره کنیم، این است که آینه هوشمند BMind تمامی وظایف خود را بدون نیاز به برنامه تلفن همراه هوشمند انجام می‌دهد.

پیاده سازی هوش مصنوعی این بار در آینه

BMind در بخش رابط کاربری، از CareOS بهره‌مند است و از برنامه‌های ThrivePal برای مدیریت حالات روانی افراد استفاده می‌کند؛ آینه هوشمند BMind همچنین بر اساس حریم خصوصی ساخته شده است و تمام اطلاعات شما را به‌صورت محلی ذخیره کرده و هرگز جزئیات شما را بدون رضایت شما به اشتراک نخواهد گذاشت.

توماس سروال، مدیرعامل شرکت باراکودا در این زمینه گفت: فناوری که می‌تواند تغییرات کوچک سلامتی را کنترل کند، پتانسیل بهبود کیفیت زندگی میلیون‌ها نفر را دارد.

قیمت آینه هوشمند BMind از 500 دلار شروع می شود و در سه ماهه آخر سال 2024 در دسترس خواهد‌بود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منحصر به فرد منتشر شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.