جدیدترین اطلاعات گوشی OnePlus Ace 3V


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
به زودی گوشی میان‌رده جدید وان پلاس یعنی OnePlus Ace 3V وارد بازار می‌شود؛ در این مقاله به تاریخ عرضه و مشخصات این گوشی هوشمند جدید می‌پردازیم.

خبر عرضه گوشی OnePlus Ace 3V نخستین‌بار چند ماه پیش در اخبار به گوش رسید اما اطلاعات قابل توجهی جز چند طرح شماتیک و مشخصات مبهم از این گوشی افشا نشده بود. در سال 2023 سه گوشی هوشمند Ace-branded وان پلاس در ماه فوریه و مارس عرضه شدند.

قیمت گوشی موبایل

حال رئیس کمپانی وان پلاس اعلام کرده که گوشی OnePlus Ace 3V به‌زودی در هفته آینده و در اواسط ماه مارس 2024 (اسفند 1402) معرفی می‌شود. طبق اعلام لی جی، رئیس کمپانی وان پلاس در ویبو، این گوشی با هدف ارتقای امکانات هوش مصنوعی در گوشی‌های میان‌رده به زودی روانه بازار خواهد شد.

گوشی Aneplus Ace 3V

 چندی پیش این برند، گوشی OnePlus Ace 3 را با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در چین عرضه کرد. حدس زده می‌شود که Ace 3V نسخه چینی Nord 4 محبوب خواهد بود، به‌زودی بعد از عرضه این گوشی اطلاعات بیشتری از آن خواهیم داشت.

عکسی که از گوشی OnePlus Ace 3V افشا شده است، حدس نسخه نورد 4 را برای بازارهای خارج از چین تایید می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی جدید وان پلاس یعنی Ace 3V لو رفته و انتظار می‌رود این گوشی از مشخصات پیشرفته‌ای برخوردار باشد.

مشخصات گوشی OnePlus Ace 3V

همانطور که در تصویر افشا شده مشخص است، پنل پشتی این گوشی میان‌رده جدید وان پلاس با گوشی نسل قبل خود یعنی Ace 2V تفاوت زیادی دارد و تغییرات زیادی در بخش طراحی آن دیده می‌شود. برای مثال لنزهای دوربین گوشی وان پلاس Ace 3V به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و اندازه حلقه آن‌ها کمی کوچکتر است. ماژول دوربین هم دیگر تغییر بخش دوربین‌هاست که اندکی برآمدگی دارد. طبق شایعات، بدنه این گوشی از فریم پلاستیکی و بدنه‌ای شیشه‌ای ساخته شده است.

در دو حلقه اول ماژول دوربین سنسورهای اصلی و فوق عریض به کار رفته‌اند و حلقه سوم فلش LED است. این طراحی تا حدودی مشابه میز 21 پرو، پرچمدار جدید برند میزو است. گوشی وان‌پلاس Ace 3V با سنسور 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) به بازار خواهد آمد. احتمالا دوربین سلفی هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

قیمت گوشی وان پلاس ace 3v

طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که وان پلاس Ace 3V مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل سه خواهد بود. صفحه‌نمایش این گوشی جدید وان پلاس، از نوع اولد است که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. احتمالا ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی هم 6.74 اینچ خواهد بود.

انتظار می‌رود باتری این گوشی  5500 میلی‌آمپر ساعت باشد که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. باتری و سرعت شارژ OnePlus Ace 3V مشابه OnePlus Ace 3 است. OnePlus Ace 3V با اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 و حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

هنوز خبری از قیمت گوشی موبایل وان پلاس Ace 3V نیست و مشخص نیست که این گوشی میان‌رده با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم گوشی OnePlus Ace 3V در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار چه قیمتی خواهند داشت. این گوشی به عنوان جانشین مقرون‌به صرفه OnePlus Ace 3 به بازارهای جهانی معرفی خواهد شد، پس با کالاتیک همراه باشید.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.