مانیتور 3 بعدی گیمینگ سامسونگ بدون نیاز به عینک


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
در سال‌های گذشته، برندهای مختلفی به تولید تلویزیون‌های سه‌بعدی پرداخته‌اند و کاربران با عینک‌های مخصوص می‌توانستند محتوای تصویری را به‌صورت سه‌بعدی تماشا کنند.

سامسونگ طی چند روز اخیر از جدیدترین مانیتور گیمینگ 3 بعدیِ خود در نمایشگاه تجاری فناوری CES 2024 رونمایی کرد. مانیتور گیمینگ سه بعدی سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد بدون هیچ گونه لوازم جانبی پوشیدنی مانند عینک‌های مخصوص از محتوای 3D/VR لذت ببرند.

لیست قیمت روز انواع مانیتور

فناوری پنل قابل تبدیل دوبعدی و سه‌بعدی این مانیتور گیمینگ، نمایش تصاویر را بر اساس ویژگی‌های محتوا تنظیم می‌کند. با ردیابی چشم و سر، حالت سه‌بعدی مانیتور سامسونگ می‌تواند موقعیت و نگاه کاربر را در زمان واقعی تجزیه‌ و تحلیل کند که جلوه‌های سه‌بعدی را بهینه و در نهایت یک تجربه بازی همه‌جانبه را به گیمرها ارائه دهد.

مانیتور سه بعدی سامسونگ

مانیتور 3 بعدی جدید سامسونگ همچنین با تجزیه و تحلیل رنگ و پیچیدگی محتوای صفحه، جلوه‌های سه بعدی را مانند سایه روی تصاویر خروجی اعمال می‌کند. این مانیتور همچنین دارای یک حالت 2 بعدی است که کاربران با وجود این قابلیت می‌توانند در صورت نیاز بین حالت دو بعدی و سه بعدی سوئیچ کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه مانیتور سه بعدی سامسونگ و قیمت این دستگاه وجود ندارد و باید منتظر اخبار رسمی از سوی سامسونگ در این رابطه باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.