آموزش پاک کردن والپیپر در iOS17


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
حذف والپیپر در iOS17 با تغییراتی نسبت به iOS16 همراه است. در این مقاله به آموزش پاک کردن والپیپر از گوشی آیفون به صورت مرحله‌به‌مرحله می‌پردازیم.

در طول سال‌ها، اپل تغییرات قابل‌توجهی در نحوه سفارشی‌سازی والپیپر گوشی‌های آیفون ایجاد کرده است. در حال حاضر، می‌توانید والپیپرها را به صورت جفت هم برای صفحه اصلی و هم برای صفحه قفل آیفون خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ویجت‌ها را به والپیپرها اضافه کنید و زمانی که از صفحه‌های قفل خاصی استفاده می‌کنید، حالت فوکوس را به‌طور خودکار فعال کنید.

قیمت گوشی های آیفون

برای برخی از افراد استفاده از این ویژگی‌های iOS17 ممکن است گیج‌کننده و تا حدی دشوار باشد. فعال کردن حالت استندبای در iOS17 هم جزو همین موارد است که ممکن است برای تنظیمات آن به راهنمایی نیاز داشته باشید. در آموزش پاک کردن والپیپر از گوشی آیفون ما این فرآیند را به صورت ساده به شما توضیح می‌دهیم تا پاک کردن والپیپر از گوشی آیفون برای شما ساده‌تر شود. 

اپل در iOS16 ویژگی‌های شخصی‌سازی بسیاری را ارائه داد که به شما امکان تغییر ظاهر گوشی و صفحه‌قفل را می‌داد. این سیستم‌عامل پس‌زمینه‌های مختلفی را ارائه می‌داد که می‌توانستید تصاویر را هم به آن وارد کنید. زمانی که ترکیب والپیپر مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید از طریق منوی تنظیمات، قسمت Wallpaper (والپیپر) به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

حذف تصویر زمینه آیفون

چگونه والپیپر آیفون را پاک کنیم؟

برای حذف والپیپر در آیفون خود، باید از قابلیت phone's long-press استفاده و مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برای شروع، گوشی خود را قفل کنید. ساده‌ترین راه برای انجام این کار، فشار دادن دکمه کناری (در آیفون‌های جدیدتر) یا دکمه بالا (در مدل‌های قدیمی‌تر) است.

حذف تصویر زمینه آیفون

مرحله 2: در حالی که آیفون قفل است، انگشت خود را روی صفحه اصلی به مدت طولانی فشار دهید.

مرحله 3: در این صفحه با کشیدن انگشت به راست و چپ صفحه می‌توانید والپیپرها را مشاهده و موردی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب نمایید.

نحوه پاک کردن والپیپر در آیفون

مرحله 4: انگشت خود را به سمت بالا بکشید، سپس روی نماد حذف ضربه بزنید. با ضربه زدن روی Delete This Wallpaper می‌توانید والپیپر گوشی را در iOS17 پاک کنید.

حذف والپیپر در ios 17

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک نحوه حذف والپیپر در آی او اس 17 را یاد گرفتیم؛ برای پاک کردن تصویر پس زمینه در آیفون فقط کافی‌ست چند مرحله را طی کنید که با قفل کردن گوشی شما شروع می‌شود. پس از طی کردن 4 مرحله و صرف چند دقیقه، والپیپر گوشی آیفون شما پاک می‌شود.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.