احتمال ورود گلکسی اس ۲۶ نوت به جای اس ۲۶ اولترا!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی های جدید سری ۲۶ را با نام متفاوتی به بازار عرضه کند.

طبق روال همیشگی، سامسونگ قرار است در سال ۲۰۲۶، گوشی‌های جدید سری Galaxy S26 را معرفی و به بازار عرضه کند. اما این بار زمزمه‌هایی از ورود متفاوت سری گلکسی اس ۲۶ به گوشی می‌رسد. احتمالا قرار است سامسونگ گلکسی اس ۲۶ اولترا را با نام متفاوت گلکسی اس ۲۶ نوت (Galaxy S26 Note) وارد بازار کند. علاوه بر آن، شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه پلاس این سری هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

دلیل تغییر پسوند اولترا به نوت در گلکسی اس ۲۶؟

در شبکه اجتماعی X شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد تا در سری گوشی گلکسی اس ۲۶ با پسوند اولترا و پلاس خداحفظی کند. در این پست بیان شده که این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته تا سری اس ۲۶ را با نام جدیدی که بیانگر عملکرد آن‌ها است وارد بازار کند.

گران‌ترین عضو سری Galaxy S26 به جای گلکسی اس ۲۶ اولترا، این بار با نام گلکسی اس ۲۶ نوت وارد بازار می‌شود. دلیل آن هم این است که اس ۲۶ اولترا توانایی بالایی در نوت‌برداری از طریق قلم S Pen را دارد؛ بنابراین برای تاکید و نشان دادن این توانمندی نام آن از اس ۲۶ اولترا به اس ۲۶ نوت تغییر خواهد کرد.

دلیل تغییر پسوند اولترا به نوت در گلکسی اس ۲۶؟

علاوه بر آن، شایعه شده که سامسونگ تصمیم دارد نام مدل پلاس گلکسی اس ۲۶ را به گلکسی اس ۲۶ پرو تغییر دهد. دلیل آن هم این است که پسوند پرو می‌تواند گزینه بهتری برای عرضه توانایی‌های این گوشی به کاربران باشد.

به هرحال اکنون این تغییر پسوندها در حد شایعه است و هنوز اخبار موثقی در این مورد منتشر نشده است. بنابراین نمی‌توانیم خیلی به آن‌ها اتکا کنیم چرا که هنوز مدت زیادی تا معرفی سری اس ۲۶ مانده و هنوز سامسونگ اطلاعات دقیقی را در مورد گوشی‌های این خانواده به صورت رسمی منتشر نکرده است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.