گلکسی F05 سامسونگ با ظاهری متفاوت معرفی شد!


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
سامسونگ از گلکسی F05، با ظاهری متفاوت و سخت‌افزاری مشابه با سایر گوشی‌های اقتصادی خود رونمایی کرد.

چندی پیش سامسونگ در هند از گلکسی M05 رونمایی کرد. Galaxy M05 به قدری به گلکسی A05 شبیه بود که گویی این گوشی مجدد عرضه شده است. اکنون این شرکت گلکسی F05 را معرفی کرده که شاید در ظاهر تفاوت‌هایی داشته باشد اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری شباهت بسیاری به دو گوشی قبل دارد.

مشخصات گوشی گلکسی F05

سامسونگ در بخش جلویی گوشی گلکسی F05 از پنل ۶.۷ اینچی PLS LCD استفاده کرده که محتوا را با وضوح +HD (720 x 1600 پیکسل) به نمایش می‌گذارد. همچنین نرخ نوسازی در نظر گرفته شده برای این گوشی مانند سایر گوشی های اقتصادی این کمپانی ۶۰ هرتز است. برجسته‌ترین ویژگی که سامسونگ در گوشی گلکسی اف ۰۵ لحاظ کرده، قاب پشتی با جنس چرم است که ظاهری متفاوت و جذاب به این محصول بخشیده است.

گلکسی F05 سامسونگ با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI Core 6.0 به بازار عرضه خواهد شد و طبق اعلام سامسونگ، تا ۲ سال از به روزرسانی نرم‌افزاری بهره‌مند خواهد شد.

سامسونگ در بخش سخت‌افزاری Galaxy F05 مانند برادرانش از تراشه قدیمی Helio G85 استفاده کرده و این دستگاه را با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی وارد بازار خواهد کرد. همچنین این گوشی با بهره‌مندی از کارت حافظه جانبی microSDXC قابل ارتقا به حافظه های بالاتر خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی F05

سامسونگ در ماژول دوربین گلکسی F05 از لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده کرده است. این دوربین می‌تواند ویدیوهای 1080p را تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین در این گوشی از سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده که این ویژگی‌ها شبیه به همان ویژگی‌های گوشی‌های گلکسی M05 و A05 است.

وظیفه تامین انرژی گوشی گلکسی اف ۰۵ نیز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض سپرده شده که با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی با سیم می‌تواند طی مدت زمانی مناسب به صورت کامل شارژ شود. البته درون جعبه خبری از شارژ نیست و کاربران باید به صورت جداگانه به خرید آن اقدام کنند. از دیگر ویژگی‌های Galaxy F05 می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۵، بلوتوث ۵٫۳، شبکه 4G و رادیو FM با قابلیت ضبط صدا اشاره کرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.