راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان


سارا میرشریف
نظرات 1
content-main-img
در مقاله پیش‌رو بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا با پرداخت کم‌ترین هزینه از دنیای بازی‌ها لذت ببرید. تعداد موبایل گیمرها روز‌به‌روز در حال افزایش است و افراد زیادی به بازی با گوشی موبایل علاقه‌مند هستند؛ اما برخی نیز علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌های زیاد بابت خرید گوشی گیمینگ ندارند و بودجه محدودی را برای آن در اختیار دارند. انتخاب دستگاه ارزان قیمتی که بتواند بازی‌ها را به‌خوبی اجرا کند ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. تا انتهای این مطلب با کالاتیک همراه باشید تا با بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان آشنا شوید.

راهنمای خرید بهترین گوشی مخصوص بازی تا 10 میلیون تومان

صنعت گیم دنیای جذابی است که روزبه‌روز به طرفداران آن افزوده می‌شود. میلیون‌ها شیفته گیم در سراسر جهان و همچنین ایران زندگی می‌کنند که تصور زندگی بدون گیم برایشان دشوار است. این روزها کنسول‌های بازی مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توان با آن‌ها بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را دنبال کرد؛ البته در کنار این کنسول‌ها، گوشی راحت‌ترین و در دسترس‌ترین وسیله است که گیمرها می‌توانند با آن بازی‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

گوشی های گیمینگ به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارند معمولا از قیمت بالایی هم برخوردارند. با توجه به شرایط اقتصادی سخت این روزها، ما بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا با این بودجه بتوانید بهترین گوشی گیمینگ را برای خود انتخاب کنید.

قدرت پردازشی خوب، سیستم خنک‌کننده مناسب، صفحه نمایش بزرگ و واضح، ظرفیت باتری بالا، نرخ نوسازی، قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از لوازم جانبی فاکتورهایی هستند که برای خرید گوشی گیمینگ باید در نظر بگیرید. در ادامه با معرفی بهترین گوشی های گیمینگ تا 10 میلیون تومان با شما همراه خواهیم بود.
 

خرید گوشی گیمینگ

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G

گلکسی A25 5G یکی از  جدیدترین محصولات میان‌رده سامسونگ است که به دلیل بهره‌مندی از مشخصات فنی قدرتمند توانسته در لیست معرفی بهترین گوشی های گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان قرار بگیرد. 

گوشی Galaxy A25 5G سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است که قابلیت نمایش محتوا با کیفیت +FHD را دارد. برخورداری از تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل در هر اینچ سبب می‌شود تا کاربر با تماشای جزئیات در تصاویر و انیمیشن‌ها بتواند لذت یک بازی مهیج و به‌یادماندنی را تجربه کند.

یکی از مزایای صفحه نمایش گلکسی A25 5G سامسونگ برخورداری از میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت در حالت HBM است که امکان بازی در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم را برای گیمر فراهم می‌کند. دیگر مزیت این محصول بهره‌مندی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که باعث می‌شود تا محتوا با سرعت بالایی آپدیت شده و به کاربر نمایش داده شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G

یکی از نکات مهمی که لازم است هنگام خرید بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان به آن توجه کنید، قدرت سخت‌افزاری آن است. گوشی Galaxy A25 5G با مجهز بودن به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 قدرت خوبی در پردازش دستورات و اجرای آنها با کیفیت بسیار خوب دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام بازی‌های سنگین به شمار رود.

سامسونگ قسمت حافظه گوشی گلکسی A25 5G را به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم اختصاص داده که می‌توانید در صورت نیاز حافظه داخلی دستکاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

برخورداری از سیستم عامل اندروید ۱۴ به همراه رابط کاربری One UI 6، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، وزن مناسب و دوربین اصلی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل از دیگر مزایای گوشی Galaxy A25 5G سامسونگ هستند که سبب محبوبیت این محصول در بازار موبایل شده‌اند.

مشخصات گوشی موبایل Galaxy A25 5G سامسونگ
تراشه (SOC) Exynos 1280 (5 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G68
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

13 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 14، One UI 6
حافظه داخلی 256 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی Galaxy A25 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24

گلکسی A24 جدیدترین عضو سری A سامسونگ محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از تراشه مدیاتک Helio G99 می‌تواند بازی‌های نیمه سنگین را با گرافیک مطلوب اجرا کند. همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم نیز این گوشی را همراهی می‌کنند تا کاربران فضای کافی برای ذخیره اطلاعات خود داشته باشند. البته لازم به ذکر است که می‌توانید فضای داخلی گوشی گلکسی A24 را با کارت حافظه microSDXC افزایش دهید.

گلکسی A24 جدیدترین عضو سری A سامسونگ

صفحه نمایش 6.5 اینچی میان‌رده سامسونگ از پنل Super AMOLED با وضوح +Full HD استفاده می‌کند و از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز بهره می‌برد که قادر به نمایش محتوای با کیفتی است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، اندروید 13 به همراه 5 سال پشتیبانی نرم‌افزاری و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از دیگر نقاط قوت گوشی A24 محسوب می‌شوند؛ از همین رو اگر قصد خرید بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان را دارید، گلکسی A24 را در سبد خرید خود قرار دهید.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A24
تراشه (SOC) Mediatek MT8781 Helio G99 (6nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

5 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

13 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 13، One UI 5.1
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی Galaxy A24

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C

از جمله بهترین گوشی های گیمینگ تا 10 میلیون تومان که می‌توانید با قیمت مناسب نسبت به خرید آن اقدام کنید گوشی شیائومی ردمی ‌‍10C است. این دستگاه صفحه نمایش 6.71 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD دارد و توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. البته خبری از نرخ نوسازی 90 هرتز یا بالاتر نیست؛ اما از کیفیت تصویر نسبتاً مطلوبی نیز برخوردار است.

گوشی شیائومی ردمی ‌‍10C

در بخش تراشه نیز شاهد تراشه اسنپدراگون 680 هستیم که مجموعه سخت افزاری آن با پردازنده گرافیکی Adreno 610 تکمیل می‌شود. همچنین حافظه داخلی 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه رم در این گوشی تعبیه شده تا مشکلی در مولتی تسکینگ به‌وجود نیاید.

گوشی Redmi 10C می‌تواند بازی‌های سنگین را با تنظیمات گرافیکی متوسط، بدون مشکل اجرا کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت شیائومی ردمی 10C می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC و دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد. 

مشخصات گوشی موبایل شیائومی Redmi 10C
تراشه (SOC) Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل عمق

5 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 11، MIUI 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی شیائومی Redmi 10C

 

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7

آنر برای صفحه نمایش 6.74 اینچی گوشی Honor X7 به سراغ پنلی IPS LCD با وضوح +HD رفته که از نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تجربه خوبی را در بازی برای گیمرها به ارمغان بیاورد. سخت افزار گوشی میان‌رده آنر مدل ایکس 7 به تراشه اسنپدراگون 680 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 610 مجهز شده که توانایی خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط دارد. همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد تا کاربر با کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه نشود.

گوشی موبایل آنر مدل Honor X7

البته باید توجه داشته باشید که امکان افزایش فضای داخلی با کارت حافظه microSDXC برای این دستگاه وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. از دیگر نکات جالب توجه که گوشی آنر مدل Honor X7 به یکی از بهترین محصولات در حوزه بهترین گوشی گیمینگ تبدیل می‌کند، می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه قابلیت شارژ سریع 22.5 وات، اندروید 11 و دوربین‌های چهارگانه اشاره کرد.

مشخصات گوشی موبایل آنر مدل Honor X7
تراشه (SOC) Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

48 مگاپیکسل واید

5 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق

8 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 11، Magic UI 4.2
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی Honor X7

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

شیائومی ردمی نوت 12 یکی از گوشی‌های محبوب و پرطرفدار بازار است که توانایی مطلوبی در اجرای بازی‌های سنگین و نیمه سنگین دارد. این گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع امولد مجهز شده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تجربه بسیار روانی را در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی ردمی نوت 12

در قلب Redmi Note 12 شیائومی تراشه میان‌رده اسنپدراگون 685 قرار گرفته که پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز آن را همراهی می‌کند و که توان پردازشی مطلوبی را ارائه می‌دهد. همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی از نوع UFS 2.2 با رم 6 گیگابایت که برای ذخیره انواع فایل‌ها و بازی‌ها کافی به نظر می‌رسد. البته امکان استفاده از کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای داخلی دستگاه نیز وجود دارد.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌ سریع 33 وات، اندروید 13، دوربین‌های سه‌گانه، استاندارد IP53 و محافظت گوریلا گلس 3 از دیگر نکات مثبت گوشی Redmi Note 12 شیائومی محسوب محسوب می‌شود که به همین دلایل در راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ قرار گرفته است.

 

مشخصات گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G
تراشه (SOC) Qualcomm SM6225 Snapdragon 685 (6 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

13 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 13، MIUI 14
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی ردمی نوت 12 شیائومی

 

گوشی موبایل وان پلاس مدل Nord N10 5G

گوشی وان‌پلاس نورد N10 یکی از بهترین گوشی‌های مناسب بازی تا 10 میلیون تومان است. پنل جلویی این گوشی را صفحه نمایشی IPS با رزولوشن Full HD اشغال کرده که از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. Nord N10 نیز از تراشه میان‌رده کوالکام اسنپدراگون 690 بهره می‌برد و پردازش‌های گرافیکی نیز بر عهده Adreno 619L است. استفاده از این سخت افزار موجب می‌شود تا میان‌رده وان‌پلاس توانایی اجرای بازی کال آف دیوتی را با تنظیمات گرافیکی Very High را پیدا کند.

گوشی وان‌پلاس نورد N10

به‌دلیل برخورداری از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی به همراه UFS 2.1 می‌توانید بازی‌های بسیاری را روی این گوشی نصب کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، دوربین‌های چهارگانه، اسپیکرهای دوگانه و محافظت گوریلا گلس 3 اشاره کنیم.

مشخصات گوشی موبایل وان پلاس Nord N10 5G
تراشه (SOC) Qualcomm SM6350 Snapdragon 690 5G (8 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 619L
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

64 مگاپیکسل واید

8 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل عمق

2 مگاپیکسل ماکرو

16 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 10، OxygenOS 10.5
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی وان پلاس Nord N10 5G


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G 

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ تا 10 میلیون تومان، گوشی سامسونگ Galaxy M33 5G است که به نسبت امکانات ارائه‌دهنده، با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

دارا بودن حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Mali-G68 و پردازنده 8 هسته ای، عواملی هستند که امکانات نصب آسان بازی را در این گوشی فراهم کرده و لحظاتی لذت بخش را برای علاقمندان به گیم فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مثبت Galaxy M33 5G باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که شارژ گوشی را به مدت زیادی نگه داشته و امکان یک بازی طولانی و جذاب را برای فرد فراهم می‌کند. 

گوشی موبایل  Galaxy M33 5G 

صفحه‌نمایش این گوشی از وضوح 1080*2408 پیکسل و تراکم پیکسلی 400 پیکسل برخوردار بوده و قادر به نمایش محتوای ویدئویی با کیفیت به کاربر است. سیستم عامل اندروید 12، تجربهٔ نرم و روان رابط کاربری One UI 4.1، بلندگوی مناسب، خوش دست بودن گوشی، عمر بالای باتری، صفحه نمایش بزرگ و عملکرد نرم و روان رابط کاربری از دیگر نقاط قوت Galaxy M33 5G به شمار می‌روند. 

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G
تراشه (SOC) Exynos 1280 (5 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G68
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

5 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل لنز عمق

۸ مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 12
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33 5G

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

اگر دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنیم شیائومی پوکو M5 را نیز در لیست گوشی های قابل بررسی برای خرید قرار دهید. 

Poco M5 شیائومی یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی در بازار است که با ارائه امکانات مفید و منحصربه‌فرد به علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، توانسته محبوبیت بالایی را نزد افراد کسب کند. این گوشی به دلیل داشتن حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایت، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن هیچ مشکلی، گیم‌های پرطرفدار روز را روی گوشی خود نصب کرده و به بازی مشغول شوید. 

گوشی موبایل شیائومی مدلPoco M5

پوکو M5 از پنل 6.58 اینچی با رزولوشن (1080 × 2408) پیکسل مجهز شده و امکان یک بازی هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به گیم فراهم می‌کند. همچنین این گوشی با بهره‌مندی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع 18 واتی، تضمین می‌کند که بتوانید طولانی مدت از گوشی استفاده کرده و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن آن را شارژ کنید.

اگر به دنبال مدلی از گوشی هستید که به نسبت قیمت ارزان خود، از گرافیک بالایی نیز بهره‌مند باشد، Poco M5 گزینه‌ای مناسب برای خرید است. چرا که این گوشی با داشتن پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌تواند بازی‌ها را با کیفیتی بالا و جذاب ارائه داده و هیجان زیادی را در وجود شما برانگیزد. 

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدلPoco M5
تراشه (SOC) MediaTek MT8781 Helio G99 (6nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل اولتراواید

2 مگاپیکسل ماکرو

5مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 12
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی شیائومی مدل Poco M5

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

در این بازه قیمت گوشی Poco M5s یکی از بهترین گوشی های گیمینگ بازار است. بدنه این گوشی شیائومی مشابه بدنه گوشی ردمی نوت 10 است که با وزن 179 گرم و ساختار خمیده پنل پشتی، در استفاده طولانی مدت دست را اذیت نمی‌کند و گوشی خوش‌دستی محسوب می‌شود.

صفحه نمایش این گوشی با اندازه 6.43 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 کیفیت خوبی دارد و رنگ‌ها را به‌صورت دقیق نشان می‌دهد. نرخ نوسازی 60 هرتز عملکردی متوسط دارد اما در کنار کیفیت و روشنایی خوب صفحه،  poco m5s در دسته گوشی‌های گیمینگ قرار می‌گیرد. 

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

باتری 5000 میلی‌آمپری گوشی شیائومی پوکو ام ۵ اس عملکرد بسیار خوبی دارد و شارژدهی و سرعت شارژ آن مطلوب است. تراشه MediaTek Helio G95 در کنار 4/6 گیگ رم و 64/128 گیگ حافظه داخلی، سیستم سخت‌افزاری Poco M5s است که عملکرد قابل توجهی دارد.

بازی‌های گرافیکی سنگین با فریم قابل قبول و جزییات مناسبی در شیائومی Poco M5s اجرا می‌شوند. رابط کاربری MIUI13، اندروید 12، کیفیت صدای خوب اسپیکر استریو و مجهز بودن به جک 3.5 میلی‌متری از ویژگی‌هایی هستند که گوشی شیائومی Poco M5s را به یکی از گزینه‌های خوب برای خرید گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ تبدیل می‌کند.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s
تراشه (SOC) MediaTek Helio G95 (12 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

64 مگاپیکسل واید
8 مگاپیکسل اولترا واید
2 مگاپیکسل ماکرو
13 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 12، MIUI 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی شیائومی مدل Poco M5s

 

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G72

انتخاب گوشی موتورولا برای گیمینگ شاید کمی عجیب به نظر برسد اما گوشی Moto G72 با پردازنده و قدرت گرافیکی خوب، بدنه خوش‌ساخت و کاربری روان در دسته گوشی های قیمت مناسب گیمینگ قرار می‌گیرد. وزن سبک 166 گرمی و قطر کم موتورولا Moto G72، این گوشی را جز گوشی‌های خوش‌دست قرار می‌دهد. گوشی موتو G72 با اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچ، رفرش ریت 120 هرتزی و روشنایی خوب تجربه جذابی از بازی کردن، دیدن ویدیو و یا گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی به ارمغان می‌آورد. 

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G72

باتری خوب یکی از فاکتورهای مهم گوشی های گیمینگ است و گوشی موتورولا با باتری 5000 میلی‌آمپری امتیاز این قسمت را هم دریافت می‌کند. پردازنده مدیاتک هلیو G99 در بازی‌هایی مثل کال اف دیوتی و پابجی، گرافیک و فریم ریت قابل قبولی را ارائه می‌دهد و اسپیکر استریو این گوشی کیفیت صدا و تفکیک مناسبی دارد.

مشخصات گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G72
تراشه (SOC) MediaTek Helio G99
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

108 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
16 مگاپیکسل سلفی

سیستم عامل اندروید 12
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی موتورولا مدل Moto G72

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

گوشی سامسونگ گلکسی A14 پردازش گرافیکی خوبی دارد و می‌تواند در بازی کردن عملکرد قابل قبولی داشته باشد. سامسونگ از پنل 6.6 اینچی PLS برای این گوشی استفاده کرده که رزولوشن 1080 و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. Galaxy A14 نسبت به دیگر گوشی‌های این بازه جزییات را بهتر نشان می‌دهد تا تجربه بهتری در بازی داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14
تراشه مدیاتک هلیو G80 تجربه استفاده از گوشی را بهبود بخشیده و با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند در استفاده‌های سنگین شما را تا یک روز همراهی کند. 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14
تراشه (SOC) (Exynos 850 (8 nm
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

50 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل
2 مگاپیکسل
سلفی 13 مگاپیکسل

سیستم عامل اندروید 13، One UI Core 5.0
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSD
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

 

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A14

 

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان، 5 مدل از بهترین گوشی مخصوصی بازی در این بازه قیمتی را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید درست‌ترین انتخاب را هنگام خرید گوشی گیمینگ داشته باشید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید اطلاعات موردنیاز را در این باره کسب کنید. اگر قصد دارید برای گیمینگ بیشتر هزینه کنید می‌توانید راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا 15 میلیون تومان را مطالعه کنید.

به نظر شما بهترین برند برای خرید گوشی گیمینگ کدام است و شما هنگام خرید به سراغ کدام یک خواهید رفت؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی مخصوص بازی که می‌توانید تا 10 میلیون تومان خریداری کنید گوشی وان پلاس Nord N10 5G است.

کدام گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان دوام باتری مطلوبی دارد؟

گوشی گلکسی A24 سامسونگ از میان گوشی های مخصوص بازی فوق دوام باتری مطلوب‌تری دارد. با این حال می‌توانید چند مورد از مقاله راهنمای خریدگوشی های گیمینگ تا 20 میلیون تومان را نیز بررسی کنید.  

کدام گوشی مخصوص بازی صفحه نمایش بهتری دارد؟

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G نسبت به سایر گوشی های گیمینگ فوق صفحه نمایش بهتری دارد و قادر به ارائه کیفیت تصویر مناسب‌تری خواهد بود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
آخرین مطالب

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
شاهو | میهمان
20 آبان 1402

بهترین گوشی a24 بود