معرفی بهترین بازی های شوتر PS5


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

در مقاله پیش‌رو به بررسی بهترین بازی‌های شوتر 2023 خواهیم پرداخت؛ پیشنهاد می‌‌کنیم اگر به بازی‌های شوتر و تیراندازی اول شخص علاقه دارید حتما تا انتها مقاله همراه ما باشید.

مشاهده لیست قیمت و خرید کنسول بازی PlayStation5 از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

امروزه در دنیای گیم برای تجربه دنیایی هیجان‌انگیز و غیر واقعی در غالب بازی باید پول قابل توجه‌ای را پرداحت کنید؛ گاهی اوقات پیش می‌آید که از روی کاور یک بازی علاقه مند به تجربه آن می‌شوید، اما زمانی که‌آن را اجرا می‌کنید متوجه می‌شوید که بازی با سلیقه شما همخوانی ندارد و عملا هزینه‌زیادی را با خرید آن بازی هدر داده‌اید. برای حل این چالش در زندگی گیمر‌ها ما در کالاتیک سعی کردیم که با تحقیق و تحلیل اطلاعات موجود از معتبرترین منابع و سایت‌های گیمینگ همچنین تجربه تعداد قابل توجه‌ای از کاربران بهترین بازی‌های شوتر PS5 را با ارائه اطلاعات کامل بازی لیست کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتها مقاله همراه کالاتیک باشید.

بهترین بازی های شوتر 2023

از گذشته تا به امروز بازی‌های تیراندازی یکی از سری بازی‌های محبوب و رایج بین دوست داران صنعت گیم بوده است که امروزه در اصلاح به آن‌ها بازی‌هایی در ژانر‌ شوتر یا FPS گفته می‌شود. روند بازی‌ها در این ژانر به این صورت است که در آن بازیکن از دید شخصیت اول شخص که تحت کنترل همه‌جانبه خودش است در ژانر مهیج اکشن  ظاهر شده و بازی را تجربه می‌کند؛ همچنین بازیکن در طول بازی معمولاً از سلاح‌های گرم یا سرد برای از بین بردن دشمنان، انجام ماموریت و پیشرفت در طی رده‌بندی‌های مختلف بازی بهره می‌گیرد.

معرفی بهترین بازی تیراندازی

از جمله نمونه‌هایی از بهترین بازی‌های محبوب ژانر شوتر می‌‌توان به سری‌های Call of Duty، Battlefield، DOOM و Quake اشاره کرد. فضای بصری در این بازی‌ها اغلب در محیط‌های نظامی، علمی تخیلی یا فانتزی قرار گرفته و دارای گیم پلی سریع و هیجان انگیز هستند. شاید برای شما سوال باشد که بهترین بازی‌های شوتر در سال 2023 کدام‌اند؟ یا در چه تاریخی نسخه جدید بازی‌های شوتر مورد علاقه و محبوبتان عرضه خواهند شد؟ در ادامه قصد داریم به معرفی کامل بهترین بازی‌های شوتر در سال 2023 بپردازیم تا علاوه بر آشنایی جامع با سناریو بازی در صورت تمایل به دانلود بازی تیراندازی دلخواهتان اقدام و بدین ترتیب در وقت و هزینه خود نهایت صرفه جویی کنید.


1. Call of Duty: Modern Warfare II

برای هر نویسنده‌ای انتخاب لیست‌ بهترین بازی های شوتر بدون قرار دادن بازی محبوب Call of Duty در لیست منتخب، کاری غیر ممکن است. بازی Call of Duty از سری بازی های محبوب PS5 است که کاربران را در دو جبهه مختلف به صورت طرف‌دار دو آتیشه و هیتر قرار می‌دهد؛ اما نکته قابل توجه مربوط به کالاف این است که این بازی پس از عرضه در سال 2003 توانسته رتبه پرفروش‌ترین بازی در جهان را طی چند سال اخیر نصیب خود کند، دلیل آن هم به خوبی مشخص است. اگر یک بار این بازی را تجربه کنید متوجه شخصی سازی حرفه‌ای، هدف گیری دقیق، طراحی صدام مهیج و بی نظیر و بازخورد بصری اعتیاد آور این بازی شوید.

دانلود بازی کالاف دیوتی

تفاوتی ندارد اسلحه قدیمی، مدرن یا علمی تخیلی در دستتان باشد؛ زیرا توسعه دهندگان Infinity Ward می‌‌دانند که یک گیمر حرفه‌ای دقیقا چه چیزی را از بهترین بازی شوتر انتظار دارد. جالب است بدانید ما در سری جدید بازی کالاف دیوتی یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 به استانداردهای بالای نسخه‌های قبلی Call of Duty دست پیدا خواهیم کرد و علاوه بر ارتقا حالت‌های چند نفره بازی آنلاین، انتظار ارتقا در تمامی سطوح و مهم‌تر از آن گرافیک بازی را داریم که عملکرد و اجرایی واضح و نزدیک‌تر به واقعیت را ارائه می‌کند.

2. بازی مهیج Far Cry 6

اگر از بهترین بازی های Far Cry در تمام سری‌های گذشته آن تجربه لذت‌بخشی را داشته باشید، بدون شک جدیدترین بازی این مجموعه از سری بازی‌های فار کرای را نیز دوست خواهید داشت. فضای بصری بازی Far Cry 6 در جزیره خیالی یارا می‌گذرد و بازیکنان وظیفه دارند از زرادخانه قدرتمندی که مملو از سلاح‌های چشمگیر و حرفه‌ای است برای براندازی دیکتاتوری آنتون کاستیلو استفاده کنند.

دانلود بازی far cry 6

از عواملی که بازی Far Cry 6 را به یک بازی مهیج در ژانر شوتر تبدیل می‌کند می‌توان به تصاویری خیره‌کننده، محیط بصری با گرافیک عالی و نمایش جزئیات قابل قبول از جنگل و خیابان‌های سراسر شهر نام برد. با بررسی‌های صورت گرفته می‌توان ادعا کرد طراحان و سازندگان بازی Far Cry 6 تلاش بسیار زیادی برای تولید و طراحی این بازی کرده‌اند به صورتی که در طول بازی اصلا مهم نیست که به کجا می‌روید؛ زیرا جلوه‌های بصری موجود در بازی به وضوح خیره‌کننده هستند و همه گرافیک پیش‌رو به طور قابل توجهی حرفه‌ای به نظر می‌رسند.

3. بازی اکشن Metro Exodus

بازی شوتر Metro Exodus یکی دیگر از سری بازی‌هایی مهیج است که فضای بصری در آن به دنیای پسا آخرالزمانی اختصاص می‌یابد. بازی Metro Exodus که با اقتباس از سری رمان‌های لهستانی ساخته شده است، از نظر رده بندی جز سومین و جدید‌ترین بازی از مجموعه بازی مترو پس از بازی‌های Metro 2033 و Metro Last Light در دوره‌های گذشته محسوب می‌شود. در هر بازی منتشر شده از سازندگان 4A Games این امکان به وجود آمده است که افراد به گیم پلی و عملکرد بصری جهش یافته و مرزهای بالاتر از بازی‌‌های قبلی مترو دست پیدا کنند و این بار Metro Exodus اوج تلاش فعلی و نهایت عملکرد این تیم است.

این بازی اولین‌بار در سال 2019 در نسخه پایه عرضه شد اما در به‌روزرسانی‌های نسل بعدی آن استفاده از تصاویر شگفت‌انگیز با گرافیک 4K، ردیابی پرتو و افزایش سرعت قفل 60 فریم در ثانیه توجه هر بازیکنی را در دنیای گیم به خود جلب کرد. به طور طبیعی هر چقدر، نرخ فریم در انواع بازی شوتر بالاتر رود بهبود عملکرد در آن بازی نیز فراهم می‌شود.

دانلود بازی Metro Exodus

بازی به این شکل دنبال می‌شود که شما در دنیای پسا آخرالزمانی روسیه در حالی که در آن موجودات جهش یافته و بازماندگان ناامید در پی راهی برای نجات هستند؛ باید فقط سعی کنید زنده بمانید و راهی برای نجات جهان پیدا کنید. در بازی Metro Exodus شما در نقش Artyom به عنوان فرد بازمانده‌ای که تمام عمرش را در مترو زندگی می‌کند، بازی خواهید کرد.

پس از کشف و کنترل یک قطار دوباره وارد دنیا بیرون از مترو می‌شود و شما وظیفه دارید به کمک گروهی از شخصیت‌های داخل بازی بازماندگانی را که در خارج از مسکو هستند پیدا کنید؛ در این میان با چالش‌هایی چون از بین رفتن سنگرگاه مخفیانه، تیراندازی به جهش‌یافته‌ها همینطور انسان‌های ظالم و تلاش برای ارتقا سلاح‌های دست‌ساز خود مواجه می‌شوید. اگر از ترس و اضطراب در حین انجام بازی به سبب تلاش برای بقا لذت می‌برید، بازی پیش‌رو بهترین بازی شوتر در این سبک خواهد بود پس تجربه بازی شوتر Metro Exodus را از دست ندهید.

4. بازی هیجان انگیز Destiny 2

یکی دیگر از بازی‌های شوتر هیجان انگیزی که به سراغ آن خواهیم رفت بازی Destiny 2 از کمپانی سازنده Bungie است. پس از انتشار این بازی به وسیله طراحان و سازندگان در سال 2017 تاکنون پیشرفت‌های زیادی را نسبت به نسخه قدیمی در خود جای داده است و در حال حاضر، می‌توان بازی Destiny 2 را روی PS5 با گرافیک 4K و حداکثر 120 فریم بر ثانیه یعنی در ایده‌آل‌ترین حالت بازی کرد.

دانلود بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 در یک دنیای فانتزی علمی - تخیلی شما را در مقابل لشکر بیگانگان قرار می‌دهد و به بازیکنان این شانس را می‌دهد که به صورت فردی یا گروهی و با دوستان خود در دنیای بازی کاوش کنید و فعالیت‌های گوناگونی نظیر انجام ماموریت، از بین بردن مزاحمان، ایجاد پیوند بین انسان‌های بازمانده در سراسر کهکشان و کار‌های مختلف دیگر انجام دهید و هرگز از روند بازی خسته نشوید. بازی Destiny 2 یا سرنوشت‌ یکی از بهترین بازی‌های چندنفره در ژانر شوتر در سال 2023 است که با توجه به نظرات گیمر‌ها توصیه می‌شود برای یک بار هم که شده این بازی مهیج و اکشن را تجربه کنید.

5. بازی تیر اندازی Deathloop

بازی شوتر پیش رو با عنوان Death Loop یک بازی حرفه‌ای با سناریو اعتیادآور در عین حال منحصر به فرد است که بازیکنان را وادار می‌کند تا همه جنبه‌های بازی را با دقت در نظر بگیرند تا بتوانند به نقطه پایان ماموریت و بازی برسند.
این بازی به صورت خلاقانه و فکر شده گیم پلی مخفیانه را با بازی اکشن حرفه‌ای ترکیب می‌کند و شما را وادار می‌کند با چالش‌هایی که درون بازی پیش رویتان قرار می‌گیرد به نقطه‌های دست نیافتنی ذهن خود رفته و تفکرات خارج از دنیای واقعی‌تان را در فضای گیم پیاده‌‌سازی کنید.

دانلود بازی Deathloop

در این بازی، شما باید تمام موجودات خیالی را در یک روز بکشید، و این نکته را در نظر بگیرید که با هر بار مردن در بازی، به اول بازی یعنی به ابتدای روز بازگردانده می‌شوید که به دلیل همین روند بازی اسم گیم پیش‌رو را Death Loop گذاشتند. در طول بازی می‌بایست برای تکمیل اهداف مشخص شده، بفهمید که چگونه همه چیز را برای ایجاد یک سناریوی عالی و حرفه‌ای که به برنامه ریزی دقیق و عدم بازنشانی منجر می‌شود، کنار هم قرار دهید.

نیازی به اغراق نیست اما با توجه به تجربه کاربران از اجرای بازی و نظرات آن‌ها‌‌ ثابت شده است که این بازی شما را به سرعت جذب سناریو و گرافیک حرفه‌ای خود خواهد کرد و هنگامی که شروع به بازی کنید، هرگز نمی‌خواهید آن را رها کنید و این به معنای اعتیادآور بودن فضای بصری، گرافیک فوق‌العاده و سناریو طراحی شده در جدید‌ترین نسخه بازی Deathloop است.

6. بازی ماورایی  DOOM Eternal

بازی تیراندازی محبوب DOOM Eternal دنباله‌‌رو بازی Doom در سال 2016 و پنجمین بازی از سری فرانچز Doom Eternal به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ژانر FPS یا شوتر شناخته می‌شود که با اجرا روی دستگاه PS5 می‌توانید متوجه تفاوت آن با سایر بازی‌های شوتر و هم ژانر این بازی بشوید. بازی Doom Eternal که به عنوان بهترین بازی سری Doom شناخته می‌شود،

با ارتقا در بخش‌های مختلف بازی و اضافه شدن قابلیت‌های ویژه به آن در عین حال حفظ ویژگی‌های منحصر به فرد بازی Doom باعث شده سری جدید این بازی مهیج‌تر، حرفه‌ای‌تر و اعتیادآورتر از قبل نسبت به همه بازی‌های گذشته از این مجموعه تبدیل شود.

دانلود بازی DOOM Eternal

در حالی که بازی شوتر Doom از سال 1993 عرضه شد ولی توانسته توجه بازیکنان زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کند؛ با این حال در نسخه آخر آن یعنی DOOM Eternal با افزودن امکان اجرا در PS5 با سرعت 120 فریم در ثانیه و افزودن قابلیت فعال کردن ray tracing برای برجسته شدن جزئیات با عملکردی بهتر از نسخه‌های قبل باعث شده در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

داستان بازی به این صورت است که بازیکنان می‌بایست تلاش کنند تا در مقابله با انبوهی از شیاطین که به زمین حمله کرده‌اند تا آن را ویران کنند، بجنگند. برای انجام این ماموریت انباری عظیم از سلاح‌ها در اختیارتان قرار دارد که شما باید با مهارت تیراندازی در مواقع ضروری و استراتژی مناسب بهترین تصمیم را در مواقع بحرانی بگیرید و دشمنان خود را شکست دهید.

سخن آخر

نکته قابل توجه این است که تاکنون بازی‌های شوتر فوق‌العاده زیادی تولید و عرضه شده‌اند؛ اما برخی از آن‌ها به دلیل فضای بصری خاص، گرافیک حرفه‌ای و قابلیت‌های زیادی که حین بازی در اختیارتان قرار می‌دهند از دیگر بازی‌ها متمایز می‌شوند. اگر تاکنون بازی‌های ژانر شاتر را امتحان نکردید پیشنهاد می‌کنیم که با خواندن مقاله پیش رو هر چه سریعتر به سمت دانلود بازی دلخواهتان بروید و تجربه بازی هیجان انگیز تیراندازی اول شخص را بیش از این از دست ندهید.

پرسش‌های متداول

1. بهترین بازی شوتر PS5 در سال 2023 کدام است؟

در مقاله پیش رو‌به معرفی بهترین بازی‌های شوتر PS5 پرداختیم؛ اما با توجه به نظرات گیمرها و امتیازات دریافت شده بازی DOOM Eternal یکی از بهترین بازی های شوتر در حال حاضر به حساب می‌آید.

2. بهترین بازی شوتر موبایلی کدام است؟

بازی کالاف Call of Duty: Modern Warfare از بهترین بازی‌های ژانر شوتر است که علاوه بر امکان اجرا در PS5 می‌توانید روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

3. بهترین بازی شوتر ابر قهرمانی 2023 کی منتشر می‌شود؟

پیش‌بینی می‌شود بازی Avatar: Frontiers of Pandora در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 با قیمت تقریبی 69.99 دلار منتشر شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.