اضافه شدن قابلیت استفاده از نقشه آفلاین در Wear OS


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
پس از معرفی Pixel Watch 3 در رویداد گوگل، این کمپانی از اضافه شدن قابلیت استفاده از نقشه آفلاین به ساعت های Wear OS خبر داد.

چندی پیش شاهد برگزاری رویداد بزرگ گوگل به نام made by google 2024 بودیم که در این مراسم، گوگل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. یکی از محصولاتی که در این رویداد معرفی شد، Pixel Watch 3 بود که با امکانات شگفت‌انگیز خود مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت. در این مراسم گوگل اعلام کرد که انتشار نقشه آفلاین برای ساعت‌های Wear OS آغاز شده است و به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرید.

گوگل انتشار نقشه آفلاین برای ساعت‌های Wear OS را آغاز کرد!

به گزارش 9to5Google، در مراسم رونمایی از محصولات گوگل، این شرکت اعلام کرده که ویژگی جدید را به ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل Wear OS اضافه خواهد کرد و آن هم انتشار نسخه آفلاین نقشه گوگل برای ساعت‌های هوشمند است. با این اقدام گوگل می‌توانید هنگامی که به اینترنت دسترسی نداشتید، از نقشه آفلاین استفاده کنید و  به داده‌های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

گوگل اعلام کرد که پس از دسترسی به آپدیت جدید google maps تمام نقشه‌های ذخیره شده روی تلفن همراه شما، به صورت اتوماتیک به ساعت هوشمندتان منتقل می‌شود. همچنین این برنامه هنگام متصل شدن به وای-فای یا هنگام شارژ شدن، تمام دیتای نقشه آفلاین را از طریق تلفن همراه شما به آخرین آپدیتی که در تلفن همراه انجام شده، به روزرسانی کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوگل انتشار نقشه آفلاین برای ساعت‌های Wear OS را آغاز کرد!

پس از انتشار این آپدیت، در بالای بخش تنظیمات ساعت هوشمند شما، یک گزینه به نام «Offline maps» اضافه می‌شود که با کلیک روی گزینه نقشه آفلاین می‌توانید به تمام مناطقی که برنامه از پیش دانلود کرده، دسترسی داشته و مسیریابی کنید. قابلیت دیگر نسخه آفلاین اپلیکیشن MAPS، این است که در بخش تنظیمات ساعت می‌توانید مشاهده کنید که نقشه‌های دانلود شده چه مقدار از فضای ذخیره‌سازی را اشغال کرده‌اند و در صورت تمایل با استفاده از گزینه حذف نقشه‌ها، دیتاهای اضافی را از ساعت هوشمند خود حذف کنید.

قابلیت استفاده آفلاین از Google Maps در ورژن 11.140.0701.W گوگل مپس برای Wear OS و روی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ شاهده شده و به مرور زمان برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.